Ik ben ik bezit van een Z4 uit 2003 met navigatie MKIV (DVD), ik heb gepoogd een firmware update te doen (V32), dit leek te werken in eerste instantie. Na het zoeken in de menu's nog altijd geen Nederlands bij de talen. Het display klapt niet meer in, en na een herstart blijft het dispay uit, ik krijg hem nu ook niet meer aan. De cd opnieuw aanbieden lijkt geen zin te hebben.
Wat kan het probleem zijn en hoe los ik het op? Kan ik het apparaat resetten o.i.d. Of is er ergens een zekering uit?
BMWForum.nl zoekt Moderators om het forum te onderhouden, als je jezelf kan vinden in het onderstaande, neem dan contact op via deze link.
- Enige kennis van phpbb is gewenst, maar niet noodzakelijk.
- Minimaal 6 maanden geregistreerd zijn, of een zodanige activiteit met posten hebben.
- Geregeld op het forum te vinden zijn.
- Goed moderator werk verrichten, veranderen, doorverwijzen of verwijderen van forum berichten die niet toegestaan zijn.
Firmware update DVD
Moderator: Moderator Team
Re: Firmware update DVD
Beste,
Eindelijk een BMW! 320D Touring uit 2003.
Ik wil graag een firmware update, maar wil natuurlijk geen fout maken als het goed is ben ik in bezit van een Navigation Bussiness / E60? Ik ken de termen nog niet zo goed namelijk!
Als ik een firmware update wil doen wat moet ik dan downloaden? Is dit hetzelfde als de DVD's die ze verkopen op marktplaats voor een tientje? Zijn kaarten en firmware updates apart? Is dit makkelijk? Is het uberhaupt mogelijk om in een auto uit 2003 software van 2011 te installeren bijv?
Grt!
Eindelijk een BMW! 320D Touring uit 2003.
Ik wil graag een firmware update, maar wil natuurlijk geen fout maken als het goed is ben ik in bezit van een Navigation Bussiness / E60? Ik ken de termen nog niet zo goed namelijk!
Als ik een firmware update wil doen wat moet ik dan downloaden? Is dit hetzelfde als de DVD's die ze verkopen op marktplaats voor een tientje? Zijn kaarten en firmware updates apart? Is dit makkelijk? Is het uberhaupt mogelijk om in een auto uit 2003 software van 2011 te installeren bijv?
Grt!
Re: Firmware update DVD
Heb even gekeken en bij mij staat er:
SW 4- 1/00
Is het mogelijk om deze te updaten?
Grt!
SW 4- 1/00
Is het mogelijk om deze te updaten?
Grt!