BMWForum.nl zoekt Moderators om het forum te onderhouden, als je jezelf kan vinden in het onderstaande, neem dan contact op via deze link.

• Enige kennis van phpbb is gewenst, maar niet noodzakelijk.
  • Minimaal 6 maanden geregistreerd zijn, of een zodanige activiteit met posten hebben.
  • Geregeld op het forum te vinden zijn.
  • Goed moderator werk verrichten, veranderen, doorverwijzen of verwijderen van forum berichten die niet toegestaan zijn.

Bmw 316i touring

Zoek je een onderdeel? vind het hier!

Moderator: Moderator Team

Forum rules
BMWForum.nl is geen marktplaats.nl, tegen het verkopen van auto's en eventueel onderdelen hebben wij geen bezwaar, mits je je even netjes voorstelt en geen spullen aanbiedt met commerciële doeleinden zonder overleg met de beheerder(s).
Om je spullen aan te bieden moet je minimaal 10 berichten hebben geplaatst, dit om te voorkomen dat mensen zich alleen maar registeren om hun spullen te verkopen.
Post Reply

Topic Author
Nick316
Neutraal
Type Auto: bmw 316 touring

Bmw 316i touring

Post by Nick316 »

Hallo Heren/Dames

ik ben opzoek naar een set nette velgen met of zonder banden voor onder mijn bmw ik heb nou winterbanden op deze velgen liggen en wil eigenlijk nog een net setje voor zomerbanden op te laten leggen

mvg nick

5-serie
Neutraal
Type Auto: BMW 530D

Re: Bmw 316i touring

Post by 5-serie »

Hoi Nick,
Ik heb een set zeer mooie velgen liggen 17" LMV 8J 5x120 Made in Gemany 7 spaaks,voor je auto helemaal schadevrij in super goede staat.
Met zomerbanden er onder 245/45/R17 Continental alle 4 het zelfde met goed profiel.
Mijn vraagprijs is 850.- als je interesse hebt kan ik wel voor wat foto's zorgen.

gr
eric
Post Reply

Return to “Onderdelen Gevraagd”