BMWForum.nl zoekt Moderators om het forum te onderhouden, als je jezelf kan vinden in het onderstaande, neem dan contact op via deze link.
- Enige kennis van phpbb is gewenst, maar niet noodzakelijk.
- Minimaal 6 maanden geregistreerd zijn, of een zodanige activiteit met posten hebben.
- Geregeld op het forum te vinden zijn.
- Goed moderator werk verrichten, veranderen, doorverwijzen of verwijderen van forum berichten die niet toegestaan zijn.
originele sleutels
Moderator: Moderator Team
originele sleutels
Wie weet waar ik originele sleutels voor mijn E30 kan krijgen?
E36 323i executive coupé '95 -- E30 320i cabrio '89
Re: originele sleutels
Hallo beste JBeekman,
Ga naar de dealer, neemt u uw ID card mee en het kentekenbewijs.
Dan kunt u gewoon de originele sleutels bestellen bij de dealer, meestal zijn deze een dag later al bij de dealer binnen.
De sleutels worden dan gewoon bij de fabriek besteld, mooier kan het immers niet.
Succes.
met vriendelijke groet,
Ad
Ga naar de dealer, neemt u uw ID card mee en het kentekenbewijs.
Dan kunt u gewoon de originele sleutels bestellen bij de dealer, meestal zijn deze een dag later al bij de dealer binnen.
De sleutels worden dan gewoon bij de fabriek besteld, mooier kan het immers niet.
Succes.
met vriendelijke groet,
Ad
Kijk eens aan, dat klinkt niet al te moeilijk!
Hallo beste JBeekmann,
Toen ik mijn BMW kocht zat er ook maar een sleutel bij, dit is overigens een comfort sleutel, dit is dus met afstandbediening om te sluiten en te openen.
Als men bij het openen de open knop langer vast houd, dan gaan de ramen open, en als er een schuifkanteldak aanwezig is gaat deze ook open, bij het sluiten is dit ook weer zo, de sluitknop ingedrukt houden en alles gaat netjes dicht en op slot.
Ik bezat dus ook maar een sleutel bij het kopen van deze BMW, en dat is knap waardeloos als die ene sleutel dan ook zoak zou raken.
Ik ben dus naar de dealer gegaan, en heb mij dus moeten legitimeren, ondanks dat ik de magazijn man goed kende.
Maar goed, regels zijn regels, en daar moeten we ons terdegen aan houden, dat is allemaal veiligheid.
Ik heb dus de sleutel besteld en de volgende dag kon ik de nieuwe sleutel weer ophalen, de garage chef heeft deze netjes ingeleerd, geheel gratis trouwens, het is maar 2 minuutjes tijd ook.
De sleutel die kwijt geraakt is bij de vorige eigenaar kon worden geblokkeerd, dus als hij kwaad zou willen kon hij desondanks niet met mijn auto wegrijden, wel de portieren openen en het stuurslot bedienen, verder niets.
De auto kon dus niet gestart worden.
Niet dat dit zoveel uitmaakt, met een autotransporter kunnen ze de auto ook zo meenemen.
Deze sleutel van mij, met comfortsluiting koste mij rond de 139,00 euro.
De prijs is voor elke BMW misschien iets anders, let u daar wel even op.
Gewoon even vragen wat de kosten bedragen, dat staat geheel vrij.
Terwijl ik voor mijn A6 met dezelfde functies wel even mooi 350,00 euro mag aftikken, en dan komt het inleren er nog bij.
Dat kost dan ook nog even 60,00 euro!! Voor die domme 2 minuten werk!!
Daarom de A6 de deur uit.
Met vriendelijke groet,
Ad
Toen ik mijn BMW kocht zat er ook maar een sleutel bij, dit is overigens een comfort sleutel, dit is dus met afstandbediening om te sluiten en te openen.
Als men bij het openen de open knop langer vast houd, dan gaan de ramen open, en als er een schuifkanteldak aanwezig is gaat deze ook open, bij het sluiten is dit ook weer zo, de sluitknop ingedrukt houden en alles gaat netjes dicht en op slot.
Ik bezat dus ook maar een sleutel bij het kopen van deze BMW, en dat is knap waardeloos als die ene sleutel dan ook zoak zou raken.
Ik ben dus naar de dealer gegaan, en heb mij dus moeten legitimeren, ondanks dat ik de magazijn man goed kende.
Maar goed, regels zijn regels, en daar moeten we ons terdegen aan houden, dat is allemaal veiligheid.
Ik heb dus de sleutel besteld en de volgende dag kon ik de nieuwe sleutel weer ophalen, de garage chef heeft deze netjes ingeleerd, geheel gratis trouwens, het is maar 2 minuutjes tijd ook.
De sleutel die kwijt geraakt is bij de vorige eigenaar kon worden geblokkeerd, dus als hij kwaad zou willen kon hij desondanks niet met mijn auto wegrijden, wel de portieren openen en het stuurslot bedienen, verder niets.
De auto kon dus niet gestart worden.
Niet dat dit zoveel uitmaakt, met een autotransporter kunnen ze de auto ook zo meenemen.
Deze sleutel van mij, met comfortsluiting koste mij rond de 139,00 euro.
De prijs is voor elke BMW misschien iets anders, let u daar wel even op.
Gewoon even vragen wat de kosten bedragen, dat staat geheel vrij.
Terwijl ik voor mijn A6 met dezelfde functies wel even mooi 350,00 euro mag aftikken, en dan komt het inleren er nog bij.
Dat kost dan ook nog even 60,00 euro!! Voor die domme 2 minuten werk!!
Daarom de A6 de deur uit.
Met vriendelijke groet,
Ad
Mooi verhaal Ad, maar niet van toepassing op een E30...
Heftig prijsverschil wel...
Heftig prijsverschil wel...