BMWForum.nl zoekt Moderators om het forum te onderhouden, als je jezelf kan vinden in het onderstaande, neem dan contact op via deze link.

• Enige kennis van phpbb is gewenst, maar niet noodzakelijk.
  • Minimaal 6 maanden geregistreerd zijn, of een zodanige activiteit met posten hebben.
  • Geregeld op het forum te vinden zijn.
  • Goed moderator werk verrichten, veranderen, doorverwijzen of verwijderen van forum berichten die niet toegestaan zijn.

engineswap e36

Projecten van leden van BMWForum.nl

Moderators: Moderator Team, Service Team

Topic Author
evodave
Neutraal
Type Auto: bmw e36 318is

Re: engineswap e36

Post by evodave »

zo tijd voor weer een update:

inmiddels is de bmw weer in ere hersteld motortje loopt weer zoals het hoort en alles
[ external image ]

[ external image ]

[ external image ]

[ external image ]

ook heb ik rondom nieuwe rem blokken en schijven gemonteerd
[ external image ]
Shot at 2012-06-02
niet heel goed te zien was vergeten foto's te maken :oops:

maar omdat de bmw toch nog niet helemaal naar mijn smaak was ben ik op zoek gegaan naar een ander voor bumpertje
[ external image ]

[ external image ]

[ external image ]
vind dit een lekker beschaafd en strak bumpertje ik wou niet zon overdreven ding
word uiteraard nog in de juiste kleur gespoten wou eerst ff kijken hoe het stond en of het paste zonder aanpassingen :D

ook vind ik de bmw (ja nu nog steeds te hoog:P) dus heb ik een KW verlagings set besteld
voor gaat de bmw 5 cm omlaag en achter 2 cm
[ external image ]

ook had ik een ander stuur besteld alleen was 30 cm toch een beetje smal dus die gaat maandag weer terug
tenzij er iemand hier zich voor maandag meld en hem graag wil hebben:P
[ external image ]

[ external image ]

zo dat was m wel weer even:P

RPieter
Neutraal
Type Auto: E36

Re: engineswap e36

Post by RPieter »

Mooi gedaan die SWAP! Top! Voor de toekomst: AutoData biedt veel info over het hoe aansluiten van verschillende zaken zoals bv de bougiekabels ;)
Post Reply

Return to “Projecten”