Beste allemaal,
De afgelopen dagen zijn we bezig geweest met het wrappen van een BWM van zwart (orginele kleur) naar mat grijs.
Voor dit project hebben we 25 strekkende meter folie gebruit.
Een aantal foto's van de werkzaamheden tijdens het project:
[ external image ]
[ external image ]
[ external image ]
[ external image ]
[ external image ]
BMWForum.nl zoekt Moderators om het forum te onderhouden, als je jezelf kan vinden in het onderstaande, neem dan contact op via deze link.
- Enige kennis van phpbb is gewenst, maar niet noodzakelijk.
- Minimaal 6 maanden geregistreerd zijn, of een zodanige activiteit met posten hebben.
- Geregeld op het forum te vinden zijn.
- Goed moderator werk verrichten, veranderen, doorverwijzen of verwijderen van forum berichten die niet toegestaan zijn.
Carwrappen BMW
Moderators: Moderator Team, Service Team
Re: Carwrappen BMW
Mooi, resultaat mat grijs!
-
- 3e Versnelling
- Type Auto: 118I
Inderdaad een mooi resultaat. Van een Porscherijder, die dit ook gedaan had, begreep ik dat het verwijderen een andere zaak is. De verf bleek uiteindelijkk beschadigd, maar daar bleek hij wel voor verzekerd te zijn door degene die het aangebracht had.
Verba volant, scripta manent.
Bedankt voor uw compliment.
Dat heb ik nog nooit meegemaakt waarschijnlijk het betreffende bedrijf ook niet.
Wanneer de wrap word verwijderd hoort er niets over te blijven, geen lak schade en of eventuele lijm resten van het folie kan makkelijk worden verwijderd met speciale schoonmaak materiaal die wij in bezit hebben.
Dat heb ik nog nooit meegemaakt waarschijnlijk het betreffende bedrijf ook niet.
Wanneer de wrap word verwijderd hoort er niets over te blijven, geen lak schade en of eventuele lijm resten van het folie kan makkelijk worden verwijderd met speciale schoonmaak materiaal die wij in bezit hebben.
-
- 3e Versnelling
- Type Auto: 118I
Goed om te horen, niet dat ik het van plan ben hoor.
Verba volant, scripta manent.
als u het ooit van plan bent weet u waar u terecht kunt.
volg ons ook op facebook www.facebook.com/jecarwrap
volg ons ook op facebook www.facebook.com/jecarwrap
Heb je ook foto's van het eindresultaat?
Ben benieuwd!
Ben benieuwd!
En waar zitten jullie? misschien wat voor hier op mijn werk. Dealer in nijkerk
Ik vind dat carwrappen interessant, zeker bij een nieuwe auto. Maar ik zie wel vaak een groot prijsverschil, in België is het volgens mij over het algemeen goedkoper. Voor mijn E46 heb ik eens een offerte aangevraagd wat uitkwam op 1500e (in Nederland)
De vraag is hoe lang heb je er plezier van en hoe kras bestendig is het?
De vraag is hoe lang heb je er plezier van en hoe kras bestendig is het?