hallo
ik heb een bmw 318i cabrio en ik heb vorige week er een 318 is motor ingelegd maar ik zit met een probleem misschien dat jullie me kunnen helpen.ik ga mijn best doen om het zo goed mogelijk uit te leggen zodat het voor jullie een beetje duidelijk is.ik zit namelijk met een losse stekker waarvan ik niet weet waar deze ingestoken moet worden en of deze wel ingestoken moet worden.ik heb deze 318is gekocht van iemand die hem uit elkaar gehaald heeft om deze te spuiten dus die stekker was al losgekoppeld en dat is nu het probleem omdat ik nooit heb gezien waar deze gezeten heeft.waar de kabelboom aan de motor begint zitten onderaan die doos drie stekkers.twee daarvan gaan naar de cilinderkop maar de derde hangt los en ik zie niet meteen een plaats waar deze ingestoken moet worden.hij heeft dezelfde afmeting als de twee die in de cilinderkop zitten en ik denk dat hij hier ook ergens geplaatst moet worden aangezien het een vrij korte kabel is.de kabelboom is origineel van deze motor. de rede waarom ik denk dat deze stekker wel degelijk gebruikt moet worden is dat de motor niet start .ik heb ontsteking maar hij krijgt geen benzine. ik heb een foto toegevoegd waar ze alle drie opstaan (het blokje is nr6 en de drie stekkers hangen er onder) het probleem is dat ik geen enkele foto vind waar ze alle drie aangekoppeld zijn.natuurlijk kan het aan iets anders liggen dat hij niet start maar dit is volgens mij toch een kanshebber ik weet dat er genoeg mensen zijn die ooit een I.S. van een gewone I gemaakt hebben dus ik hoop dat iemand mij kan helpen?
groeten
http://bmwfans.info/parts/catalog/E36/C ... harness-2/
BMWForum.nl zoekt Moderators om het forum te onderhouden, als je jezelf kan vinden in het onderstaande, neem dan contact op via deze link.
- Enige kennis van phpbb is gewenst, maar niet noodzakelijk.
- Minimaal 6 maanden geregistreerd zijn, of een zodanige activiteit met posten hebben.
- Geregeld op het forum te vinden zijn.
- Goed moderator werk verrichten, veranderen, doorverwijzen of verwijderen van forum berichten die niet toegestaan zijn.
problemen met veranderen van 318i naar 318is
Moderator: Moderator Team
-
devel21
- Neutraal
- Type Auto: bmw e36 320i
Re: problemen met veranderen van 318i naar 318is
hee ,
ik denk dat je je brandstof pomp eens moet nakijken zou ook niet precies weten waar die sterk gewoon ff vanaf het begin kijken wss ga je dan wel de oorzaak vinden grts hendrik
ik denk dat je je brandstof pomp eens moet nakijken zou ook niet precies weten waar die sterk gewoon ff vanaf het begin kijken wss ga je dan wel de oorzaak vinden grts hendrik