BMWForum.nl zoekt Moderators om het forum te onderhouden, als je jezelf kan vinden in het onderstaande, neem dan contact op via deze link.

• Enige kennis van phpbb is gewenst, maar niet noodzakelijk.
  • Minimaal 6 maanden geregistreerd zijn, of een zodanige activiteit met posten hebben.
  • Geregeld op het forum te vinden zijn.
  • Goed moderator werk verrichten, veranderen, doorverwijzen of verwijderen van forum berichten die niet toegestaan zijn.

Niet aanslaan van de motor na even gereden te hebben.

Forum voor alle E36 series van 1991 tot 1999.

Moderator: Moderator Team

Post Reply

Topic Author
albertjonko
Neutraal

Niet aanslaan van de motor na even gereden te hebben.

Post by albertjonko »

Ik heb een probleem wat steeds vaker voorkomt.

Ik heb een bmw 320I uit 1992.

Als ik mijn motor van mijn auto heb uitgezet en ik wil hem binnen een uurtje weer aanzetten om weg te rijden krijg ik het niet voor elkaar om de motor weer te starten. Ik hoor meestal wel een tik, maar de startmotor wilt niet draaien. Na verloop van tijd lukt het ineens weer wel en slaat de motor weer gewoon aan zoals die zou moeten doen.

In die tijd dat ie niet wilt starten, lukt het wel met startkabels. iemand een idee ?

Accu probleem ?? maar waarom start ie dan wel na verloop van tijd ? accu is 4 jaar oud !

328iHIOB
1e Versnelling

Re: Niet aanslaan van de motor na even gereden te hebben.

Post by 328iHIOB »

Zou toch eens een andere accu proberen.

Aansluitingen zoals massa op het blok en accupolen zitten allemaal vast?

Succes

Topic Author
albertjonko
Neutraal

Post by albertjonko »

ja maandag gaat ie toch voor apk.. kan ik gelijk de accu laten doormeten.. wellicht geeft dat wel uitsluitsel..

De rest zit goed vast.. heb niks eigenaardigs kunnen vinden..

Topic Author
albertjonko
Neutraal

Post by albertjonko »

op de accu zit een indicator... en die staat op recharge.. dus het ligt aan de accu..

E.Vaartjes
Neutraal
Type Auto: BMW compact 1.6i

Post by E.Vaartjes »

hallo ik heb ook problemen met starten
had die dag een paarkeer gereden en in één keer wou die niet meer starten ook de centrale deurvergrendeling deed het niet
verder alle verlichting doet het gewoon als je hem aan drukt doet die het gewoon
nou denk ik dat de startmotor stuk is wie weer hoe ik er bij kan komen om te vervangen of iets waar het stap voor stap wordt uitgelegd
gr E.Vaartjes
Post Reply

Return to “1991 - 1999 (E36)”