BMWForum.nl zoekt Moderators om het forum te onderhouden, als je jezelf kan vinden in het onderstaande, neem dan contact op via deze link.

• Enige kennis van phpbb is gewenst, maar niet noodzakelijk.
  • Minimaal 6 maanden geregistreerd zijn, of een zodanige activiteit met posten hebben.
  • Geregeld op het forum te vinden zijn.
  • Goed moderator werk verrichten, veranderen, doorverwijzen of verwijderen van forum berichten die niet toegestaan zijn.

Her-introductie ;)

Nieuw Hier? dan kan je je hier voorstellen.

Moderator: Moderator Team

Post Reply

Topic Author
Kouwe
1e Versnelling
Type Auto: BMW 530d E61

Her-introductie ;)

Post by Kouwe »

Hoi allen :-)

Ik ben een tijdje weggeweest, maar ben weer terug! Kon jullie blijkbaar toch niet missen :)
Of misschien is het toch dat ik BMW-fanaat ben, en mijn uitstapje naar een Alfa niet zo goed bevallen was... Dus snel weer terug naar een Beemer!

Hoe ouder men wordt; hoe beter men leert --> Ik ben van mijn Alfa 156 verlost, en ben weer terug naar BMW, een 5-serie E61, 530 Turbo Diesel :) Wowie, mijn BMW gevoel is weer helemaal terug!

http://postimage.org/gallery/rb2qseo/ Hierbij een linkje naar mijn nieuwe liefde ;)

Toch lekker van een 1.9jtd naar een 3liter motor, ook al heb je meer gewicht, je gaat als een tiet vooruit :D Zo heel veel verschil met mijn 745i (die ik helaas weg gedaan heb) merk ik niet, waarschijnlijk wel als ik in Duitsland tuf... Maar zovaak kom ik daar niet ;)

Fijn om weer terug te zijn! Ben al weer druk bezig om te kijken of ik mijn nieuwe wagentje kan pimpen met iets ;)

:zwaai: :zwaai:
Save a tree, eat a beaver...
Save a tree, don't drive a beamer...
Mazda 626 --> Polo --> Alfa 147 --> BMW530d --> BMW 745i --> Alfa 156 --> BMW 530d

WdePundert
3e Versnelling
Type Auto: 118I

Re: Her-introductie ;)

Post by WdePundert »

Welkom terug, je ziet maar weer: Kwaliteit verloochent zich niet.
Verba volant, scripta manent.

325i
4e Versnelling
Type Auto: E36 320i Sedan

Re: Her-introductie ;)

Post by 325i »

Welcome back dude and very nice ride :ja:
Citroen Saxo 1.6 VTS 2000
Post Reply

Return to “Stel je even voor”