BMWForum.nl zoekt Moderators om het forum te onderhouden, als je jezelf kan vinden in het onderstaande, neem dan contact op via deze link.

• Enige kennis van phpbb is gewenst, maar niet noodzakelijk.
  • Minimaal 6 maanden geregistreerd zijn, of een zodanige activiteit met posten hebben.
  • Geregeld op het forum te vinden zijn.
  • Goed moderator werk verrichten, veranderen, doorverwijzen of verwijderen van forum berichten die niet toegestaan zijn.

Bluetooth pairing

Forum voor alle E9X serie vanaf vanaf 2006 tot 2012.

Moderator: Moderator Team

Post Reply

Topic Author
Johannetje
Neutraal
Type Auto: E91

Bluetooth pairing

Post by Johannetje »

Beste allen,

Sinds enkele weken in het bezit van mijn oude liefde: een BMW.
betreft het model E91, aut., bj. medio 2009 met I drive en nav en bluetoothvoorbereiding.

Dat laatste, daar zit een probleem. Ik krijg mijn Blackberry Bold 9780 niet gepaired met de BMW. :(
Het menu werkt gewoon, maar hij zegt dat hij geen geschikte telefoon kan vinden.
Resetten van de gsm werkte niet en andere gsm's van andere merken met BT werken dus ook niet.
Het vinkje bij Bluetoothcommunicatie in de I-drive staat aan en hij toont ook de code, maar geen enkele gsm vindt het.....
Ik heb zelfs andere locatie geprobeerd om alles uit te sluiten, maar helaas. :cry:

Wat kan er aan de hand zijn ? Ik heb maar wel alvast een bezoekje gepland staan bij de dealer over 2 weken.....

Wie biedt soelaas ??? ;)

alvast dank.

met vr gr

Johan
Post Reply

Return to “2006 - 2012 (E90, E91, E92, E93)”