Hallo BMW kenners,
Ik wil me ten eerste even verontschuldigen. Ik heb absoluut geen verstand van autos. Ik moest zelfs googlen om te zien waar BMW voor staat om een account aan te maken.
MAAR!
Ik heb wel vrienden die verstand van autos hebben. En ik vind het zoals velen leuk om met vrienden te praten over van alles en nog wat. maar laatst had ik het vorige probleem. Zij houden van BMW's. Wanneer er een mooie wagen voorbij rijdt krijg ik gelijk te horen wat het type is, pk. bouwjaar ed. Dit kan ik niet. maar het lijkt me wel grappig om aan een BMW te zien wat het is zodat ik tenminste een beetje geinformeerd over kan komen.
dus.
Hoe herken ik een BMW type als ik over straat loop (in ieder geval het nummer: 1 serie? 3, 5, 7, overig?) En is het makkelijk te zien of het een M versie is? Bijvoorbeeld. 1 serie is makkelijk te herkennen aan het feit dat de koplampen zo en zo zijn. Plus wat zijn handige dingetjes om te weten of wat moet je zowiezo weten.
BMWForum.nl zoekt Moderators om het forum te onderhouden, als je jezelf kan vinden in het onderstaande, neem dan contact op via deze link.
- Enige kennis van phpbb is gewenst, maar niet noodzakelijk.
- Minimaal 6 maanden geregistreerd zijn, of een zodanige activiteit met posten hebben.
- Geregeld op het forum te vinden zijn.
- Goed moderator werk verrichten, veranderen, doorverwijzen of verwijderen van forum berichten die niet toegestaan zijn.
Hoe herken ik BMW types?
Moderator: Moderator Team
-
everpix
- Neutraal
- Type Auto: BMW 320i F30
Re: Hoe herken ik BMW types?
Die naam Vreemde eend begrijp ik nu een beetje
Ik denk dat je veel moet oefen in de praktijk en op internet moet struinen om dat te leren.
Wat in ieder geval het meest herkenbaar is aan een BMW zijn de "nieren" tussen de koplampen.
Zoek maar eens op op internet.
Ik denk dat je veel moet oefen in de praktijk en op internet moet struinen om dat te leren.
Wat in ieder geval het meest herkenbaar is aan een BMW zijn de "nieren" tussen de koplampen.
Zoek maar eens op op internet.
Weer eens wat anders!
-
Vreemdeeend
- Neutraal
hehe ja ik snap het maar ben eigenlijk juist om zoek naar een aantal snelle tricks
ik kan alleen een serie 1, of een Z3, Z4 herkennen. wat is het grote verschil tussen een 3 en 5 serie
-
everpix
- Neutraal
- Type Auto: BMW 320i F30
Bij de huidige serie lijken de achterlichten erg op elkaar, maar de 3-serie heeft 2 verlichte lijnen en de 5-serie 3 lijnen.Vreemdeeend wrote:hehe ja ik snap het maar ben eigenlijk juist om zoek naar een aantal snelle tricksik kan alleen een serie 1, of een Z3, Z4 herkennen. wat is het grote verschil tussen een 3 en 5 serie
Verder is de onderkant van de achterlichten bij de 5-serie in een scherpe punt en bij de 3-serie is het afgerond.
Aan de voorkant lopen de koplampen van de 3-serie aan de bovenkant door tot de grille en bij de 5-serie niet.
Weer eens wat anders!
-
Vreemdeeend
- Neutraal
hehe dit is precies waar ik naar zochteverpix@hotmail.com wrote:Bij de huidige serie lijken de achterlichten erg op elkaar, maar de 3-serie heeft 2 verlichte lijnen en de 5-serie 3 lijnen.Vreemdeeend wrote:hehe ja ik snap het maar ben eigenlijk juist om zoek naar een aantal snelle tricksik kan alleen een serie 1, of een Z3, Z4 herkennen. wat is het grote verschil tussen een 3 en 5 serie
Verder is de onderkant van de achterlichten bij de 5-serie in een scherpe punt en bij de 3-serie is het afgerond.
Aan de voorkant lopen de koplampen van de 3-serie aan de bovenkant door tot de grille en bij de 5-serie niet.