BMWForum.nl zoekt Moderators om het forum te onderhouden, als je jezelf kan vinden in het onderstaande, neem dan contact op via deze link.

• Enige kennis van phpbb is gewenst, maar niet noodzakelijk.
  • Minimaal 6 maanden geregistreerd zijn, of een zodanige activiteit met posten hebben.
  • Geregeld op het forum te vinden zijn.
  • Goed moderator werk verrichten, veranderen, doorverwijzen of verwijderen van forum berichten die niet toegestaan zijn.

Stabilisator E39 M5

Moderator: Moderator Team

Post Reply

Topic Author
Roy_E39
Neutraal
Type Auto: E39 M 530D Touring

Stabilisator E39 M5

Post by Roy_E39 »

Hallo allemaal,

Aankomende zomer wil ik het onderstel van mijn M Touring even goed aanpakken. Voor begint het allemaal een beetje te trillen en mijn achterbanden zijn met 5.000km op dus hoog nodig dacht ik.

Nu lees ik diverse goede ervaringen over het plaatsen van M5 stabilisatoren. Ik heb een Touring met af-fabriek M onderstel. Betekent dit dan ook dat deze stabilisatoren er al onder zitten bij mij?

Zijn de draagarmen en rubbers goed zelf te vervangen zonder speciaal gereedschap? Ik ben erg handig en kan eigenlijk vrijwel alles zelf dus vandaar mijn vraag.

Welke schokbrekers kan ik het beste plaatsen? Ik heb een M onderstel met luchtvering achter.

Alvast bedankt!

delanom5
Neutraal
Type Auto: m5 e39/735i e65

Re: Stabilisator E39 M5

Post by delanom5 »

Roy_E39 wrote:Hallo allemaal,

Aankomende zomer wil ik het onderstel van mijn M Touring even goed aanpakken. Voor begint het allemaal een beetje te trillen en mijn achterbanden zijn met 5.000km op dus hoog nodig dacht ik.

Nu lees ik diverse goede ervaringen over het plaatsen van M5 stabilisatoren. Ik heb een Touring met af-fabriek M onderstel. Betekent dit dan ook dat deze stabilisatoren er al onder zitten bij mij?

Zijn de draagarmen en rubbers goed zelf te vervangen zonder speciaal gereedschap? Ik ben erg handig en kan eigenlijk vrijwel alles zelf dus vandaar mijn vraag.

Welke schokbrekers kan ik het beste plaatsen? Ik heb een M onderstel met luchtvering achter.

Alvast bedankt!

Touring met m onderstel is niet exact hetzelfde als bij de m5 e39.

Als je een upgrade wilt gaan doen, dan moet je biltstein pakken.
Post Reply

Return to “1996 - 2003 (E39)”