BMWForum.nl zoekt Moderators om het forum te onderhouden, als je jezelf kan vinden in het onderstaande, neem dan contact op via deze link.

• Enige kennis van phpbb is gewenst, maar niet noodzakelijk.
  • Minimaal 6 maanden geregistreerd zijn, of een zodanige activiteit met posten hebben.
  • Geregeld op het forum te vinden zijn.
  • Goed moderator werk verrichten, veranderen, doorverwijzen of verwijderen van forum berichten die niet toegestaan zijn.

325 turbo tunen

Projecten van leden van BMWForum.nl

Moderators: Moderator Team, Service Team

eric-328
2e Versnelling
Type Auto: BMW X5 4.4i, BMW E36 323ti Racer, BMW e36 325i Cabriolet, Megane GT

Post by eric-328 »

Mr. Ash... wrote:
E30T wrote:
Mikey wrote:haha

vind je het nog steeds geen zonde dat je die auto hebt gekocht ???
:wink:

vind ondertusse dat er wel exceptioneel veel & snel kapot is gegaan nadat je hem hebt gekocht

ok ok je hebt een leuke auto
maarja voor wat je in het begin kwijt bent geraakt aan reparaties had je ook kunnen steken in het leuker / sneller maken van een ander model / type

ikzelf zou en vind het wel een beetje zonde & jammer

maarja inderdaad 2000 km is zo gereden toch :wink:
Ik ben op dit moment ook bezig om een deel van de reparatiekostel op de verkoper te verhalen, hij heeft veel verzwegen en mooier gemaakt dan het is terwijl hij goed wist dat er van alles mis was met de motor.

Ik heb op het moment al 800 km gereden, dus nog 2 weekjes en dan ff de olie en het filter verversen, dan kan hij er weer tegenaan
Hey Juridisch gezien kan je schadevergoeding eisen en zal je een gedeelte van het geld wel vergoed krijgen. Ik doe de opleiding HBO recht en heb een tijdje terug zulk soort cassusen behandeld.
Zo eenvoudig als jij het voorstelt ligt het allemaal niet. Je hebt immers twee mogelijke rechtsgronden die elk een verzwaarde bewijslast van de koper vereisen. Zowel via wanprestatie op grond van de verbintenis (bedrog, misleiding) als onrechtmatige daad 6:162 BW. Feit blijft dat je als koper moet kunnen aantonen dat de auto de gebreken vertoonde ten tijde van de verkoop alsmede dat de verkoper hiervan op de hoogte was.
Fun is not a straight line
Post Reply

Return to “Projecten”