BMWForum.nl zoekt Moderators om het forum te onderhouden, als je jezelf kan vinden in het onderstaande, neem dan contact op via deze link.

• Enige kennis van phpbb is gewenst, maar niet noodzakelijk.
  • Minimaal 6 maanden geregistreerd zijn, of een zodanige activiteit met posten hebben.
  • Geregeld op het forum te vinden zijn.
  • Goed moderator werk verrichten, veranderen, doorverwijzen of verwijderen van forum berichten die niet toegestaan zijn.

Nieuw Forumlid

Nieuw Hier? dan kan je je hier voorstellen.

Moderator: Moderator Team

Post Reply

Topic Author
stege123
Neutraal
Type Auto: e34 535; e28 525tds

Nieuw Forumlid

Post by stege123 »

Hallo
Mijn naam is Thom, 54 jaar, en al enige tijd verkikkerd op BMW.
Van oudsher een VAG man, maar door toeval in het bezit gekomen van een mooie e28 turbo diesel. Hierdoor onder de indruk geraakt van de kwaliteit van BMW, en gezien dat een Beemer toch wel wat mooier in elkaar zit dan een auto van VAG. Ondertussen door een meevaller een originele e34 535 met veel opties en een kapotte nokkenas plus koppakking te pakken gekregen. Na reparatie en veel TLC ruim 22000 km mee gereden, naar volle tevredenheid. Heb nu mijn oog laten vallen op een e39 Alpina. Moet deze auto nog wel inspecteren, en uitgebreid proefrijden, maar deze auto heeft potentieel. Ondertussen is de 535 van eigenaar verwisseld, en is de 524 motor gewisseld met een 525TDS voor wat meer umpf en grotere betrouwbaarheid.

Ik hou jullie op de hoogte
Post Reply

Return to “Stel je even voor”