BMWForum.nl zoekt Moderators om het forum te onderhouden, als je jezelf kan vinden in het onderstaande, neem dan contact op via deze link.

• Enige kennis van phpbb is gewenst, maar niet noodzakelijk.
  • Minimaal 6 maanden geregistreerd zijn, of een zodanige activiteit met posten hebben.
  • Geregeld op het forum te vinden zijn.
  • Goed moderator werk verrichten, veranderen, doorverwijzen of verwijderen van forum berichten die niet toegestaan zijn.

Automaatbak Schokt

Moderator: Moderator Team

Post Reply

Topic Author
e60
Neutraal
Type Auto: e60

Automaatbak Schokt

Post by e60 »

Hallo,

Ik heb sinds kort een probleem met de automaatbak. Met opschakelen nergens last van, maar bij terug schakelen naar ze 1 geeft de automaat een klap net of hij te vroeg naar ze 1 gaat je voelt het echt heel duidelijk zelfs als je voorin zit. Het is ook alleen als de auto bijna tot stilstand komt, andere versnellingen geen last van.ik ben al bij de dealer geweest die heeft de bak olie vervangen.kosten 650€ het is wel iets minder geworden maar nog niet weg.hebben mensen dit ook wel eens gehad of ervaring mee dan hoor ik het graag alvast bedankt.

Mvg, Appie

Roy.knoops
Neutraal
Type Auto: 520i E60

Re: Automaatbak Schokt

Post by Roy.knoops »

Beste Appie: Ikzelf ga binnenkort naar ZF Dortmund dit is de fabrikant van de automaatbakken en zij kunnen je er erg veel over vertellen, even een telefoontje en dan vragen naar Dhr Carl-joerg Sagert, als iemand je hiermee verder kan helpen is hij het wel (moet je alleen een beetje duits praten)

ZF Friedrichshafen AG
Vincenz-Wiederholt-Str. 10, 59439 Holzwickede/Germany
Telefon/Phone +49 2301 91229-40, Telefax/Fax +49 2301 91229-50
carl-joerg.sagert@zf.com
www.zf.com
Post Reply

Return to “2004 - 2009 (E60,E61)”