BMWForum.nl zoekt Moderators om het forum te onderhouden, als je jezelf kan vinden in het onderstaande, neem dan contact op via deze link.
- Enige kennis van phpbb is gewenst, maar niet noodzakelijk.
- Minimaal 6 maanden geregistreerd zijn, of een zodanige activiteit met posten hebben.
- Geregeld op het forum te vinden zijn.
- Goed moderator werk verrichten, veranderen, doorverwijzen of verwijderen van forum berichten die niet toegestaan zijn.
Automaat pendeld met koude motor
Moderator: Moderator Team
-
Roy.knoops
- Neutraal
- Type Auto: 520i E60
Re: Automaat pendeld met koude motor
Beste kees, ze halen je bij de auto als die uit elkaar ligt en dan wordt je haarfijn uitgelegd wat er eventueel vervangen moet worden, in mijn geval was ik in de veronderstelling dat ik ook een vijftraps bak had waar de kogels en de gemodificeerde stangenjes inkomen, maar bij zf zijden ze me dat ik een zesbak heb waar dit niet bij nodig is en als dat wel zo zou zijn is dat een enorme ingreep wat je kunt vergelijken met de revisie van eem cilinderkop, bij mij hebben ze geen draaiende onderdelen hoeven te vervangen wel komt er een nieuwe pan met ingebouwd filter in ( zit aan elkaar vast) en is de bak gereinigd en dat wil zeggen alle platen worden er een voor een uitgehaald en gereinigd vervolgens wordt ook de megatronick gereinigd en gecontroleerd en de koppelomvormer wordt gecontroleerd en gespoeld, vervolgens wordt het geheel samen gebouwd en wordt er samen met de klant een proefrit gemaakt, in ons geval hebben ze ons achteraf mee de werkplaats ingenomen en gheb ik alles kunnen zien inclusief de oude olie en die was zwart dat kan ik je vertellen, voor de rest is het natuurlijk een stukje vertrouwe wat je die mensen geeft als je ervoor kiest de stad in te gaan zoals in ons geval, en natuurlijk niet te vergeten het resultaat ik kwam daar namelijk met een probleem en ben met ( voor mijngevoel) een nieuwe auto weggegaan.