BMWForum.nl zoekt Moderators om het forum te onderhouden, als je jezelf kan vinden in het onderstaande, neem dan contact op via deze link.

• Enige kennis van phpbb is gewenst, maar niet noodzakelijk.
  • Minimaal 6 maanden geregistreerd zijn, of een zodanige activiteit met posten hebben.
  • Geregeld op het forum te vinden zijn.
  • Goed moderator werk verrichten, veranderen, doorverwijzen of verwijderen van forum berichten die niet toegestaan zijn.

Afstandsbediening doet het niet!!

Voor alles over BMW.

Moderator: Moderator Team

Post Reply

Topic Author
BMW525TDS
Neutraal
Type Auto: 525

Afstandsbediening doet het niet!!

Post by BMW525TDS »

Hallo,
Ik heb een BMW 525 TDS van 1998.

Ik had onlangs een probleem met de radio/cassette die niet werkte, maar dat is opgelost. Er was een probleem met het zekeringetje van de radio/cd. Ik heb deze wagen 3 maanden geleden gekocht en in die drie maanden heb ik de deuren altijd manueel gesloten, dus sleutel in de deur en naar rechts draaien.

Nu wil ik wel graag de deuren met het knopje dichtdoen, zoals het hoort.
Ik heb al geprobeerd:
*Te programmeren: stap in de auto, sluit de deur manueel, sleutel in contact, snel contact aan/uit zetten, ontgrendelingsknop inhouden, 3x vergrendelingsknop indrukken, dan begint het lampje op de afstandsbediening knipperen, maar verder doet hij niets.

*Sleutel in de deur, naar rechts draaien en 10sec. vasthouden.

Geen van deze 2 manieren werkt.
Iemand nog enig idee wat ik kan doen?? Ik wil zeker niet naar de BMW dealer, want dat kost me heel veel geld.
Groetjes
Post Reply

Return to “Algemeen”