Hallo Allen,
Enkele maanden geleden heb ik een BMW 3.16i exc. 2e hands gekocht. Top auto en rijdt echt super. Maar sinds een paar weken doet de CV heel raar. Het lampje op de afstandsbediening knippert wel en de lampen van de auto ook, maar de CV reageert niet. Dus ik moet alles met de autosleutel handmatig openmaken. Dat is vervelend want de tankdop is ook CV vergrendeld en kan nu dus niet tanken. Heel af en toe gaat hij 'per ongeluk' wel open en dan race ik meestal direct naar een tankstation. De knop van de CV binnenin reageert ook niet dus ik kan de portieren ook niet handmatig van binnenuit openmaken omdat dan het Carjacksystem nog ingeschakeld is. Heeft iemand hier ervaringen mee of een idee van wat het zou kunnen zijn?
BVD Michiel
BMWForum.nl zoekt Moderators om het forum te onderhouden, als je jezelf kan vinden in het onderstaande, neem dan contact op via deze link.
- Enige kennis van phpbb is gewenst, maar niet noodzakelijk.
- Minimaal 6 maanden geregistreerd zijn, of een zodanige activiteit met posten hebben.
- Geregeld op het forum te vinden zijn.
- Goed moderator werk verrichten, veranderen, doorverwijzen of verwijderen van forum berichten die niet toegestaan zijn.
Centrale Vergrendeling doet het niet
Moderator: Moderator Team
Re: Centrale Vergrendeling doet het niet
Het kan zijn dat de zekering van de cv is gesprongen, kijk daar eerst naar.