Hallo,
Ik ben opzoek voor mijn E30 325i naar een Grooothuis Diff met 4.10 vertanding (voorkeur met sper).
Groet koen
BMWForum.nl zoekt Moderators om het forum te onderhouden, als je jezelf kan vinden in het onderstaande, neem dan contact op via deze link.
- Enige kennis van phpbb is gewenst, maar niet noodzakelijk.
- Minimaal 6 maanden geregistreerd zijn, of een zodanige activiteit met posten hebben.
- Geregeld op het forum te vinden zijn.
- Goed moderator werk verrichten, veranderen, doorverwijzen of verwijderen van forum berichten die niet toegestaan zijn.
E30 Grooothuis Diff met 4.10 vertanding (voorkeur met sper)
Moderator: Moderator Team
Forum rules
BMWForum.nl is geen marktplaats.nl, tegen het verkopen van auto's en eventueel onderdelen hebben wij geen bezwaar, mits je je even netjes voorstelt en geen spullen aanbiedt met commerciële doeleinden zonder overleg met de beheerder(s).
Om je spullen aan te bieden moet je minimaal 10 berichten hebben geplaatst, dit om te voorkomen dat mensen zich alleen maar registeren om hun spullen te verkopen.
BMWForum.nl is geen marktplaats.nl, tegen het verkopen van auto's en eventueel onderdelen hebben wij geen bezwaar, mits je je even netjes voorstelt en geen spullen aanbiedt met commerciële doeleinden zonder overleg met de beheerder(s).
Om je spullen aan te bieden moet je minimaal 10 berichten hebben geplaatst, dit om te voorkomen dat mensen zich alleen maar registeren om hun spullen te verkopen.
Re: E30 Grooothuis Diff met 4.10 vertanding (voorkeur met sp
Hallo Koen,
Ik heb een diff. 4.10 verdanding in goede staat.Dit komt van een 318i bwj. 1989.Prijs 100,- euro.
Vriendelijke groeten,
Alkim Viktor.
0640013362
Ik heb een diff. 4.10 verdanding in goede staat.Dit komt van een 318i bwj. 1989.Prijs 100,- euro.
Vriendelijke groeten,
Alkim Viktor.
0640013362
zit daar ook een sper in dan? Dat vind ik ook zeer interessant dan!!
Hallo Koen,
Omdat ik niet (genoeg) technich ben heb ik geinformeerd over "sper".... en helaas die zit niet in.
Vriendelijke groeten,
Alkim Viktor
0640013362 w.alkim@zonnet .nl
Omdat ik niet (genoeg) technich ben heb ik geinformeerd over "sper".... en helaas die zit niet in.
Vriendelijke groeten,
Alkim Viktor
0640013362 w.alkim@zonnet .nl