Ik heb 2 weken geleden mijn eerste BMW gekocht. Model jan. 2001 136pk. In het algemeen best tevreden over de wagen maar toch enkele rare problemen.
1. De auto trekt niet zoals het zou moeten. Hij trekt vlot maar eerder als een auto met 90pk. Vanaf 2700+ toeren begint hij echt pas goed te trekken.
2. Stationair draait de auto bizar. Als hij koud is geen probleem. Als hij warm is en je staat bv aan de verkeerslichten schommelt het toerental vanzelf!!! Dus je staat stil met 1000rpm en ineens zakt het toerental naar 650-700 en stijgt terug na een halve second naar 900 rpm en dan terug zakken naar 650-700..
Ik heb de auto laten uitlezen maar de enige fout die er was, was dat de temperatuursensor voor de buitentemp stuk was (deze heb ik ondertussen besteld maar nog niet gekregen). En de sensor die de airbag uitschakelt voor kinderen (passagierzetel) is ook stuk. Maar dat lijkt me geen effect te hebben op het vermogen lijkt me.
Als iemand tips heeft hoort ik het graag.
Alvast bedankt!
BMWForum.nl zoekt Moderators om het forum te onderhouden, als je jezelf kan vinden in het onderstaande, neem dan contact op via deze link.
- Enige kennis van phpbb is gewenst, maar niet noodzakelijk.
- Minimaal 6 maanden geregistreerd zijn, of een zodanige activiteit met posten hebben.
- Geregeld op het forum te vinden zijn.
- Goed moderator werk verrichten, veranderen, doorverwijzen of verwijderen van forum berichten die niet toegestaan zijn.
Enkele vreemde problemen BMW e46 320d
Moderator: Moderator Team
Re: Enkele vreemde problemen BMW e46 320d
Ik denk aan de LMM.