Forum rules
BMWForum.nl is geen marktplaats.nl, tegen het verkopen van auto's en eventueel onderdelen hebben wij geen bezwaar, mits je je even netjes voorstelt en geen spullen aanbiedt met commerciële doeleinden zonder overleg met de beheerder(s).
Om je spullen aan te bieden moet je minimaal 10 berichten hebben geplaatst, dit om te voorkomen dat mensen zich alleen maar registeren om hun spullen te verkopen.
Bij het wisselen van mijn wintervelgen naar zomervelgen heb ik mijn hulpstukje om de antidiefstalbouten (origineel BMW) los te draaien naar de kl*** geholpen . Moet ik naar de dealer om een nieuw te bestellen of is er goedkoper alternatief ?
er zijn verschillende verkrijgbaar dus als je er een gebruikt wilt hebben zal je toch duidelijk moeten aangeven naar welke je op zoek bent. fotootje misschien?
waarom vraag je niet eerst eens na bij de dealert?
--> als het een paar euro kost heb je wel een nieuwe en wat valt er nog te besparen als je een honderd keer gebruikt exemplaar krijgt?
Dank je voor de suggestie, maar uiteindelijk ben ik er zelf uitgekomen. Ik heb de antidiefstalbouten er na een tip met brute kracht uit gekregen en vervangen door gewone standaardbouten. Mijn bimmer is van 1994 dus de kans dat ze mijn velgen jatten is bijna te verwaarlozen.