BMWForum.nl zoekt Moderators om het forum te onderhouden, als je jezelf kan vinden in het onderstaande, neem dan contact op via deze link.

• Enige kennis van phpbb is gewenst, maar niet noodzakelijk.
  • Minimaal 6 maanden geregistreerd zijn, of een zodanige activiteit met posten hebben.
  • Geregeld op het forum te vinden zijn.
  • Goed moderator werk verrichten, veranderen, doorverwijzen of verwijderen van forum berichten die niet toegestaan zijn.

Opel rijdende BWM fan :-)

Nieuw Hier? dan kan je je hier voorstellen.

Moderator: Moderator Team

Post Reply

Topic Author
Brunette
Neutraal
Type Auto: Opel Astra G OPC

Opel rijdende BWM fan :-)

Post by Brunette »

Hoi allemaal,

Ik ben Kelly, kom uit Almelo en rij zelf in een Opel Astra G OPC. Ik kan wel een foto van mijn auto plaatsen, maar kan me voorstellen dat daar niet zoveel belangstelling voor is ;-) Jullie denken nu: wat doe je hier dan??!!
Nou, buiten dat ik BMW over het algemeen erg mooie auto's vind :kwijl:, meld ik mij hier ook aan met een
andere reden. Namelijk.. Volgende week vrijdag ga ik trouwen.
Nou heb ik mijn vriend zo ver gekregen dat ik de trouwauto uit mocht kiezen :D

Maar ik wilde het graag anders doen dan anders. Vooral omdat mijn vriend en ik allebei autogek zijn. Dus
waarom moet de man rijden dacht ik.. Dat wil ik zelf graag. Om die reden bedacht ik me dat het erg leuk/mooi
zou zijn om twee trouwauto's te hebben. En aangezien BMW toch wel mijn favoriet is, leek het me erg mooi om
een witte en zwarte BMW van hetzelfde type te hebben voor onze trouwdag.

Nou heb ik al wel een zwarte 1-serie kunnen regelen, maar een witte schijnt erg lastig te zijn. Dus nu is mijn vraag
of iemand hier misschien zijn/haar auto aan ons wil lenen voor die dag. Je bent dan natuurlijk van harte uitgenodigd
om 's avonds het feest met ons mee te vieren :D En een vergoeding hoort er natuurlijk ook bij!

Ik hoor graag iets van jullie!!

Groetjes Kelly.

325i
4e Versnelling
Type Auto: E36 320i Sedan

Re: Opel rijdende BWM fan :-)

Post by 325i »

welkom en gefeliciteerd :)

witte 1 serie zie je toch wel vrij veel rijden.
Maar waarom niet naar een verhuurbedrijf gegaan voor een witte en een zwarte Z4 ??
witte 1 serie moet je ook relatief makkelijk ergens kunnen huren hoor.
De BMW dealer hier heeft volgens mij alleen maar witte huur auto`s
Citroen Saxo 1.6 VTS 2000

Redhead
2e Versnelling
Type Auto: E36 316i 1.9 Aut4 / E28 525e

Post by Redhead »

Als ik jullie was zou ik helemaal niet trouwen en dat geld in een knappe wagen steken dan :mrgreen:

Of in iedergeval dat feest vergeten en op maandag voor nop je trouwboekje halen. Trouwfoto's vergelen toch of raken digitaal onbruikbaar en een knappe wagen kan je jaren van genieten :ja:
E36 Compact | 316i 1.9 aut4. [ external image ] | E28 535e '83 Project

Topic Author
Brunette
Neutraal
Type Auto: Opel Astra G OPC

Post by Brunette »

Het verschil zal misschien zijn dat ik uit Almelo kom?? Haha. De BMW dealer hier verhuurt geen auto's en de verhuurbedrijven hebben geen witte 1serie. Heb echt veel rond gezocht, dus denk dat ik alle bovengenoemde opties wel heb gehad.. :-(
Vandaar dat jullie hier wel een beetje mijn laatste hoop zijn :-)

En inderdaad, dat geld kunnen we natuurlijk ook in een auto steken, maar wil toch 1 keer in mijn leven een mooie bruiloft. Rn daarbij ben ik eigenlijk ook wel heel blij met de auto die ik nu heb ;-)

325i
4e Versnelling
Type Auto: E36 320i Sedan

Post by 325i »

ahh ok ja jammer dat er nergens een witte 1 serie bij jullie te huur is.
Najah ik heb alleen een zwarte en kan jullie dus niet helpen met een witte
Citroen Saxo 1.6 VTS 2000

Rob1966
Neutraal
Type Auto: 325 coupe

Post by Rob1966 »

ok top

vinastro
Neutraal
Type Auto: BMW touring E46 (330)

Post by vinastro »

Ik hoop dat het je nog gelukt is :ja: , maar je hebt vast een prachtige dag gehad :-D dus nog van harte, ik ben toevallig komende vrijdag 10 jaar getrouwd :P en heb toen van alles geprobeerd om een vrachtwagen te huren daar mijn man vroeger internationaal vrachtwagenchauffeur is geweest dat is jammer genoeg ook niet gelukt, wij hadden met ons trouwen een Astra Cabrio( omdat mijn man nu werkzaam bij BMW als chef service, )toen bij de Opel werkte hihi
Post Reply

Return to “Stel je even voor”