BMWForum.nl zoekt Moderators om het forum te onderhouden, als je jezelf kan vinden in het onderstaande, neem dan contact op via deze link.

• Enige kennis van phpbb is gewenst, maar niet noodzakelijk.
  • Minimaal 6 maanden geregistreerd zijn, of een zodanige activiteit met posten hebben.
  • Geregeld op het forum te vinden zijn.
  • Goed moderator werk verrichten, veranderen, doorverwijzen of verwijderen van forum berichten die niet toegestaan zijn.

E36 - 316i compact uit 95

Oude of gesloten topics van BMWForum.nl vind je hier!

Moderator: Moderator Team

Locked

Topic Author
jonasv
Neutraal
Type Auto: bmw E36 316i compact

E36 - 316i compact uit 95

Post by jonasv »

Prijs: 500 euro
Merk & type auto:E36 - 316i compact
Bouwjaar: 95
Km stand:223000
APK:
Minpunten:remschijven moeten vervangen worden
Pluspunten:
Modificaties/Extra's:
Eventuele bijzonderheden:
Foto's: zie link

Met spijt in het hart is de dag aangekomen dat ik (eindelijk) werk heb gevonden (met wagen), waardoor de bimmer (dit trouw dienst deed) weg moet (echt echt geen plaats meer).

Het is er eentje op leeftijd (18jaar) waardoor ik hem voor 'export' te koop zet (ikzelf ben uit Belgie).
Hij is dus niet gekeurd voor verkoop...wel nog in mei gekeurd en zonder opmerkingen erdoor.

zoals ik al zei, de remblokjes moeten vervangen worden, voor de rest is de motor nog OK, het interieur kent de typische minpunten (dakbeleding los), enkele sloten doen moeilijk (hangt ook af van welke sleutel) en de onderkant (uitlaat) begint te roesten.

Ik zet het hier ook online daar ik liever heb dat de wagen nog een 'nieuw' of verlengd leven krijgt bij iemand die er even hard van kan genieten als ik al heb gedaan, want ik vrees dat export veel kans ontmanteling voor onderdelen betekend.

ik lees het hier regelmatig, vragen en opmerkingen kan je hier of in pm plaatsen..

http://nl.kapaza.be/vi/75381509.htm?ca=2_s
Last edited by jonasv on 12 Jul 2013 12:20, edited 1 time in total.

325i
4e Versnelling
Type Auto: E36 320i Sedan

Re: E36 - 316i compact uit 95

Post by 325i »

Das geen geld alleen jammer dat het een belgische auto dan kost die toch al als nederlander vlug het dubbele ( als je het ermee red) anders had ik zeker intresse gehad maar invoeren loont zich voor mijn in ieder geval helaas niet
Citroen Saxo 1.6 VTS 2000

Topic Author
jonasv
Neutraal
Type Auto: bmw E36 316i compact

Re: E36 - 316i compact uit 95

Post by jonasv »

Hij is verkocht..

(en op men werk heb ik net geruild voor een 116d :D)
Locked

Return to “Archief”