omdat ik ook zit te stoeien met wat klachten heb ik al heel wat fora bekeken en dat trillen komt idd vaak voor als klacht. heb er zelf ook wel wat last van maar nog niet in die mate dat ik gelijk actie ga ondernemen.
Van wat ik lees zouden de draagarmrubbers de boosdoeners zijn... rubbers kosten niet zoveel maar vind ik zelf altijd een heel gedoe om te vervangen. Je kunt ook de complete draagarmen vervangen. Zoveel kosten die nu ook weer niet.
Op de duitse ebay heel veel advertenties gezien van complete draagarmzets met alle stabilisatiestangen etc erbij. Overweeg zelf een keer een set te bestellen en t spul te vervangen. M'n wagen is van 1999 dus wat dat aangaat is het nieuwe er zowieso wel af
Waarom de slijtage zo vaak voor schijnt te komen blijft wat vaag. Heb iets gelezen dat een andere velgen/banden dan de standaard een oorzaak zouden kunnen zijn. In mijn geval zou dat kloppen maar heb genoeg verhalen gelezen waarbij dat niet het geval was (maar omdat het vaak 2de hands auto's zijn weet je natuurlijk niet wat de vorige eigenaar eronder had liggen)
succes