BMWForum.nl zoekt Moderators om het forum te onderhouden, als je jezelf kan vinden in het onderstaande, neem dan contact op via deze link.

• Enige kennis van phpbb is gewenst, maar niet noodzakelijk.
  • Minimaal 6 maanden geregistreerd zijn, of een zodanige activiteit met posten hebben.
  • Geregeld op het forum te vinden zijn.
  • Goed moderator werk verrichten, veranderen, doorverwijzen of verwijderen van forum berichten die niet toegestaan zijn.

e39 bestuurdersstoel (mag slecht zijn)

Zoek je een onderdeel? vind het hier!

Moderator: Moderator Team

Forum rules
BMWForum.nl is geen marktplaats.nl, tegen het verkopen van auto's en eventueel onderdelen hebben wij geen bezwaar, mits je je even netjes voorstelt en geen spullen aanbiedt met commerciële doeleinden zonder overleg met de beheerder(s).
Om je spullen aan te bieden moet je minimaal 10 berichten hebben geplaatst, dit om te voorkomen dat mensen zich alleen maar registeren om hun spullen te verkopen.
Post Reply

Topic Author
maximizer
Neutraal
Type Auto: e30 3x

e39 bestuurdersstoel (mag slecht zijn)

Post by maximizer »

ik heb in mijn e39 uit '97een engels m5 interieur met memory
het zat al in de auto toen ik hem kocht
nu zit het memory gedeelte nog onder de bijrijdersstoel en hebben ze alleen de voeding van de stoelverwarming en de bediening aangesloten waardoor de memory niet meer werkt maar ook de stuurverstelling niet meer werkt, dit heeft schijnbaar met elkaar te maken
ook heb ik het gevoel dat een bijrijdersstoel hoger zit in de laagste stand en dit is nu dus de bestuurdersstoel
aangezien ik best lang en groot ben wil ik altijd zo laag mogelijk zitten
ik zoek dus een stoel om te slopen om het onderstel en de elektronica in mijn bestuurders stoel te zetten wel betaalbaar natuurlijk

mzzl max

Ronnie
1e Versnelling
Type Auto: E38 740i

Re: e39 bestuurdersstoel (mag slecht zijn)

Post by Ronnie »

Heb een kompleet stoffen interieur.75euro voor alles

Emieltjuh
1e Versnelling
Type Auto: BMW 1-Serrie 118i

Re: e39 bestuurdersstoel (mag slecht zijn)

Post by Emieltjuh »

Geld moet rollen, anders hadden ze het wel vierkant gemaakt!!!
>>>>Showroom E81<<<<
[ external image ]
Post Reply

Return to “Onderdelen Gevraagd”