hallo,
Ik wil graag die xenon look op mijn mauritius blauwe e36 cabrio. nou wil ik geen volledige xenon set omdat deze simpelweg te duur is voor het resultaat.
Wat zijn nou goede echt blauwe xenon look lampjes? en waar kan ik deze krijgen???
ik ben op zoek naar de kleur die zo blauw mogelijk voordat het paars word
bij voorbaat dank en groetjes,
Kevin
BMWForum.nl zoekt Moderators om het forum te onderhouden, als je jezelf kan vinden in het onderstaande, neem dan contact op via deze link.
- Enige kennis van phpbb is gewenst, maar niet noodzakelijk.
- Minimaal 6 maanden geregistreerd zijn, of een zodanige activiteit met posten hebben.
- Geregeld op het forum te vinden zijn.
- Goed moderator werk verrichten, veranderen, doorverwijzen of verwijderen van forum berichten die niet toegestaan zijn.
"xenon"(look) lampen???
Moderator: Moderator Team
-
- Neutraal
- Type Auto: BMW E36 325i Cabrio 1993
-
- 1e Versnelling
- Type Auto: BMW 1-Serrie 118i
Re: "xenon"(look) lampen???
http://www.xenonlamp.nl/xenon/xenonlook/gp-thunder
Deze GP Thunder Xenonlook lampen gevuld met xenongas benaderen het xenoneffect als geen ander. Ze kunnen geplaatst worden in het dimlicht, grootlicht, mistlicht en dagrijverlichting. U hoeft alleen maar een lampje te wisselen om het gewenste resultaat te krijgen, dus geen ballasten of overige aanpassingen
Deze lampen is wel aanrader, voor xenon look...
Deze GP Thunder Xenonlook lampen gevuld met xenongas benaderen het xenoneffect als geen ander. Ze kunnen geplaatst worden in het dimlicht, grootlicht, mistlicht en dagrijverlichting. U hoeft alleen maar een lampje te wisselen om het gewenste resultaat te krijgen, dus geen ballasten of overige aanpassingen
Deze lampen is wel aanrader, voor xenon look...
Geld moet rollen, anders hadden ze het wel vierkant gemaakt!!!
>>>>Showroom E81<<<<
[ external image ]
>>>>Showroom E81<<<<
[ external image ]
-
- Neutraal
Ervaring mee? En geven die echt van dat blauwe licht?
xenon kost nog geen 40 tientjes dus waarom moeilijk doen ?
one life one chance
-
- Neutraal
Je hebt gelijk, had nog geen mogelijkheid om online te komen maar xenon is inmiddels besteld!
Vraagje, kan ik als ik de xenon heb ingebouwd gewoon een extra draadje eraan maken en hier mijn stadslicht op aansluiten (met aanschaf passend xenon gas lampje natuurlijk) en/of eventueel ook mistlampen? Of zal ik voor ieder van deze lampen een aparte xenon set moeten kopen?
Vraagje, kan ik als ik de xenon heb ingebouwd gewoon een extra draadje eraan maken en hier mijn stadslicht op aansluiten (met aanschaf passend xenon gas lampje natuurlijk) en/of eventueel ook mistlampen? Of zal ik voor ieder van deze lampen een aparte xenon set moeten kopen?
stads lichten kun je led halen mistlampen moeten arpart
one life one chance