Hallo ik heb een probleem met mijn BMW.
Sinds kort fikt de zekering voor het rechterachterlicht, rechtsvoor stadslicht en tellerverlichting door en blijft mijn kenteken verlichting zwak branden als ik hem op slot heb staan waardoor dus mijn accu leeg loopt.
Nu was ik zelf tot zover gekomen....uit de kofferbak kabelboom word een aparte kabel afgetapt deze loopt dus van linksachter naar rechtsvoor onder mijn dashboard kassie hier is hij weer aangesloten op een kabel die een module ingaat onder mijn dashboard kassie. De originele kabel die uit de module komt verdwijnt in de volgende kabelboom....
[ external image ]
nu is dus mijn volgende vraag waar is die mogelijke kabel voor die is doorverbonden en waar staat de sticker voor op de foto?
Alvast bedankt.
BMWForum.nl zoekt Moderators om het forum te onderhouden, als je jezelf kan vinden in het onderstaande, neem dan contact op via deze link.
- Enige kennis van phpbb is gewenst, maar niet noodzakelijk.
- Minimaal 6 maanden geregistreerd zijn, of een zodanige activiteit met posten hebben.
- Geregeld op het forum te vinden zijn.
- Goed moderator werk verrichten, veranderen, doorverwijzen of verwijderen van forum berichten die niet toegestaan zijn.
Storing probleem, kenteken verlichting blijft licht branden!
Moderator: Moderator Team
Re: Storing probleem, kenteken verlichting blijft licht bran
De afgetapte kabel los gekoppeld maar zonder resultaat, blijf hetzelfde probleem behouden.
blijven allebij de kenteken lampjes branden ?
one life one chance
Weet niet of jij ook een kofferdeksel hebt met die achterlichten erin, maar bij mijn stonden deze gewoon onderwater het hele lampenhuis was geoxideerd misschien zou je hier is in kunnen kijken voor de kortsluiting, het zit dichterbij dan je denk.
Groet. linfiel.
Achterlichten staan gewoon droog maar toch bedankt.
check ff de kabel waar hij de kofferbak binnen komt vaak door het vele open en dicht gaat de kabel kapot
one life one chance
probleem opgelost, was inderdaad de kabelboom die op meerdere punten bloot was komen te liggen onder de zwarte isolatie laag. Van buitenaf was er geen enkele slijtage te zien!
Top bedankt voor de tips.
Top bedankt voor de tips.