Hallo,
Ik ben mijn E12 518 aan het ombouwen naar een 528i. Met wat aanpassingen moet dit gaan lukken, maar kan iemand mij vertellen waar de (nog te plaatsen) brandstofpomp normaalgesproken zit? Ik kan geen voorbewerking vinden.
Bedankt!
Eric
BMWForum.nl zoekt Moderators om het forum te onderhouden, als je jezelf kan vinden in het onderstaande, neem dan contact op via deze link.
- Enige kennis van phpbb is gewenst, maar niet noodzakelijk.
- Minimaal 6 maanden geregistreerd zijn, of een zodanige activiteit met posten hebben.
- Geregeld op het forum te vinden zijn.
- Goed moderator werk verrichten, veranderen, doorverwijzen of verwijderen van forum berichten die niet toegestaan zijn.
plaats brandstofpomp bmw E12
Moderator: Moderator Team
-
ericmartin
- Neutraal
- Type Auto: BMW 518 E12 1981
-
bertjeconti
- Neutraal
- Type Auto: bmw 520 (E12)
Re: plaats brandstofpomp bmw E12
Hallo Eric,
Ben je er inmiddels achter?
dan zou je mij verder kunnen helpen. Ik weet alleen dat e een draad loopt van de zekeringkast tot onder de achterbank, daarna ben ik het spoor ook bijster.
Ik ga ervan uit dat het een externe pomp betrof, samengebouwd met het benzine filter. Als het origineel niet zo is, ga ik deze weg toch bewandelen.
Ik ben bezig met een ombouw van een 520-6 naar een Megasquirt ECU, dus computergestuurde injectie en ontsteking.
Ben je er inmiddels achter?
dan zou je mij verder kunnen helpen. Ik weet alleen dat e een draad loopt van de zekeringkast tot onder de achterbank, daarna ben ik het spoor ook bijster.
Ik ga ervan uit dat het een externe pomp betrof, samengebouwd met het benzine filter. Als het origineel niet zo is, ga ik deze weg toch bewandelen.
Ik ben bezig met een ombouw van een 520-6 naar een Megasquirt ECU, dus computergestuurde injectie en ontsteking.
-
DannysedanE36
- 1e Versnelling
- Type Auto: E28 E34Touring, E36
Re: plaats brandstofpomp bmw E12
Hoi luitjes. Ga even naar ETK BMW(google). zoek het type en je krijgt van dat type alle bouwdelen. Vraagje aan Eric: gaat het bij jou om een E12 528i of een E28? Succes, Danny