Beste leden.
Ik ben in bezit van een E60 2004 525D sedan. Sinds kort krijg ik een soort raar geluid bij de rechter achterwiel. nu ben ik bij een universal dealer geweest en die zei dat het uit de brandstoftank komt en dat mijn brandstof pomp aan vervanging toe is. De auto rijdt nog steeds goed maar af en toe verliest hij krachtvermogen als ik boven de 120 km/uur rijdt. Heeft iemand hiermee ervaring of hetzelfde probleem gehad??
Graag u reactie.
Alvast bedankt
BMWForum.nl zoekt Moderators om het forum te onderhouden, als je jezelf kan vinden in het onderstaande, neem dan contact op via deze link.
- Enige kennis van phpbb is gewenst, maar niet noodzakelijk.
- Minimaal 6 maanden geregistreerd zijn, of een zodanige activiteit met posten hebben.
- Geregeld op het forum te vinden zijn.
- Goed moderator werk verrichten, veranderen, doorverwijzen of verwijderen van forum berichten die niet toegestaan zijn.
Brandstofpomp
Moderator: Moderator Team
-
Speedy540
- 2e Versnelling
- Posts: 342
- Joined: 27 Apr 2014 23:02
- Type Auto: e34 540ia / e34 520iat / e36 316i
- Location: Maassluis
- Age: 54
Re: Brandstofpomp
Hallo,
Wanneer is het geluid precies aanwezig? heeft de garage de moeite genomen om het wiel een slinger te geven?
Wanneer is het geluid precies aanwezig? heeft de garage de moeite genomen om het wiel een slinger te geven?
Rij een 316i van 04-1994. Wil je wat laten maken of heb je onderdelen nodig? pm me maar dan kijk ik wat ik kan betekenen voor je. De 540i staat geschorst. Uitlezen van uw bmw is mogelijk. zowel met Dis als Inpa
Re: Brandstofpomp
Beste Speedy540
Aan de wil mankeert niks. Het geluid hoor je zodra ik contact geef. Na het rijden van paar uur verliest hij krachtvermogen en trekt heel langzaam op. Heb je hiermee ervraing gehad??
Aan de wil mankeert niks. Het geluid hoor je zodra ik contact geef. Na het rijden van paar uur verliest hij krachtvermogen en trekt heel langzaam op. Heb je hiermee ervraing gehad??
