Helaas is vandaag mijn vooruit kapot gegaan.
Er zitten 3 scheuren in en de ruit zal vervangen moeten worden.
Maakt het een verschil of je de ruit laat vervangen bij de dealer of een carglas ofziets?
BMWForum.nl zoekt Moderators om het forum te onderhouden, als je jezelf kan vinden in het onderstaande, neem dan contact op via deze link.
- Enige kennis van phpbb is gewenst, maar niet noodzakelijk.
- Minimaal 6 maanden geregistreerd zijn, of een zodanige activiteit met posten hebben.
- Geregeld op het forum te vinden zijn.
- Goed moderator werk verrichten, veranderen, doorverwijzen of verwijderen van forum berichten die niet toegestaan zijn.
Kapotte vooruit
Moderator: Moderator Team
Kapotte vooruit
Don't forget to live before you Die!
Re: Kapotte vooruit
.
Indien mogenlijk zou ik gaan voor de BMW dealer omdat je dan een originele ruit krijgt met originele BMW garantie.
Tip: Als er toch een andere ruit in moet zou ik er 1 kiezen met een donkere grijze band.
Als de verzekering de ruit moet betalen ben je vaak aangewezen op Carglass of zoiets (bij mij destijds) anders vergoeden ze de 1e € 125,-- niet. Daar valt ook een mouw aan te passen, de dealer zet gewoon iets meer op de factuur
en je doet sam-sam, al bij al moet je dan € 75,-- afrekenen en de rest is voor de verzekering.
Situatie uitleggen en gewoon de dealer met de verzekering laten bellen en even een offerte laten maken is het meest handig. (ik meen me te herinneren dat zoiets - met band, regen/lichtsensor etc. al snel richting € 700,-- gaat)
Let op: Bij Carglass enz heb je GEEN originele ruit, maar een zg origineel vervangende. (is toch net even anders)
Indien mogenlijk zou ik gaan voor de BMW dealer omdat je dan een originele ruit krijgt met originele BMW garantie.
Tip: Als er toch een andere ruit in moet zou ik er 1 kiezen met een donkere grijze band.
Als de verzekering de ruit moet betalen ben je vaak aangewezen op Carglass of zoiets (bij mij destijds) anders vergoeden ze de 1e € 125,-- niet. Daar valt ook een mouw aan te passen, de dealer zet gewoon iets meer op de factuur
en je doet sam-sam, al bij al moet je dan € 75,-- afrekenen en de rest is voor de verzekering.
Situatie uitleggen en gewoon de dealer met de verzekering laten bellen en even een offerte laten maken is het meest handig. (ik meen me te herinneren dat zoiets - met band, regen/lichtsensor etc. al snel richting € 700,-- gaat)
Let op: Bij Carglass enz heb je GEEN originele ruit, maar een zg origineel vervangende. (is toch net even anders)
BMW 116i (F20) 5-deurs Business - Sport Line - Kleur Mineralgrau - Stof Anthrazit / Akzent Rot
Re: Kapotte vooruit
thx, ik zal eens gaan informeren bij de dealer..
Don't forget to live before you Die!