BMWForum.nl zoekt Moderators om het forum te onderhouden, als je jezelf kan vinden in het onderstaande, neem dan contact op via deze link.

• Enige kennis van phpbb is gewenst, maar niet noodzakelijk.
  • Minimaal 6 maanden geregistreerd zijn, of een zodanige activiteit met posten hebben.
  • Geregeld op het forum te vinden zijn.
  • Goed moderator werk verrichten, veranderen, doorverwijzen of verwijderen van forum berichten die niet toegestaan zijn.

Opnieuw voorstellen, nu MET BMW!

Nieuw Hier? dan kan je je hier voorstellen.

Moderator: Moderator Team

Post Reply

Topic Author
ewoud94
Neutraal
Type Auto: BMW 318IS Coupe

Opnieuw voorstellen, nu MET BMW!

Post by ewoud94 »

Hallo iedereen,

Rond september heb ik mezelf kort voorgesteld hier. Ik was toen op zoek naar een vervangende auto voor mijn Opel Corsa b GSi. Toen was ik in de toekomst aan het plannen en rustig rond aan het kijken. De Corsa moest opnieuw gekeurd worden en ik was op weg naar de keuring helaas 6 dagen later dan gepland waardoor ik over mijn apk datum was. Dit kwam doordat de onderdelen die ik nodig had enorme vertraging hadden en het allemaal niet soepel verliep. Maar alles was op vrijdag mooi geregeld en gerepareerd en ik was onderweg met een vriend (die voorop reed) naar het keuringsstation, 1 kilometer voor dat ik het station bereikte zag een tractor mij over het hoofd met als gevolg dat ik van de weg werd geduwd. En ja hoor de corsa werd Total loss verklaard. Enorm balen natuurlijk maar niks aan te doen :evil:

Na wat BMW's te hebben bezocht en wat dagen te hebben gezocht ben ik mijn nieuwe pareltje tegen gekomen, een BMW e36 318IS Coupe compleet ///M uitgevoerd met leren bekleding! Ik was natuurlijk op slag verliefd en ben wezen kijken naar de auto, en ja hoor meteen meegenomen! De volgende dag meteen aan de slag gegaan en de auto gepolijst het resultaat mag er wezen maar nog niet tevreden, a.s vrijdag weer opnieuw polijsten!

Toekomst plannen voor de auto:

- Trekhaak eronderuit en diffusor plaatsen (Diffusor zat bij de koop.)
- Nieuwe sideskirt plaatsen (Zat bij de koop erbij)
- Motorkap laten spuiten i.v.m.. wat roest rondom het logo.
- 4 nieuwe deur en zij panelen i.v.m.. het 1 niet in leer zijn en de achterste laten los.
- Ander setje velgen, liggen nu Keskin KT1 Classis onder wat naar mijn smaak te breed is 8,5J en 10J weet iemand overigens of dit tweedelige velgen zijn of dat het voor de sier is? Ben op zoek naar M3 velgen (Motosport), CS Concept velgen of e39 Velgen.
- Andere achterspoiler (M pakket)
- Als laatste een dakraamspoilertje.

Genoeg gepraat en tijd voor wat foto's!

[ external image ]
[ external image ]
[ external image ]
[ external image ]
[ external image ]
[ external image ]

Rover
Neutraal
Type Auto: e36 325i 100% sper