.
Bijna elke morgen moet ik de binnenspiegel bijstellen, zou dit kunnen komen omdat dit
een automatische " anti-verblindingsspigel is en hij de anti-verblindingsstand van de vorige
avond nog in zijn geheugen heeft?
(vroeger kon je zelf de binnenspiegel met het handje in de anti-verblindingsstand zetten)
Zijn er uitvoeringen zonder een automatische anti-verblindingsspiegel en hebben deze dit probleempje ook?
Bovenstaande lijkt me een mogenlijke verklaring, wie kan hier iets zinnigs over zeggen?
.
BMWForum.nl zoekt Moderators om het forum te onderhouden, als je jezelf kan vinden in het onderstaande, neem dan contact op via deze link.
- Enige kennis van phpbb is gewenst, maar niet noodzakelijk.
- Minimaal 6 maanden geregistreerd zijn, of een zodanige activiteit met posten hebben.
- Geregeld op het forum te vinden zijn.
- Goed moderator werk verrichten, veranderen, doorverwijzen of verwijderen van forum berichten die niet toegestaan zijn.
Instelling binnenspiegel verloopt
Moderator: Moderator Team
Instelling binnenspiegel verloopt
BMW 116i (F20) 5-deurs Business - Sport Line - Kleur Mineralgrau - Stof Anthrazit / Akzent Rot
Re: Instelling binnenspiegel verloopt
Ik heb hetzelfde probleem en moet elke ochtend de spiegel stellen. De spiegel zakt gewoon een beetje naar beneden. Vooral bij warm weer.Pukkie wrote:.
Bijna elke morgen moet ik de binnenspiegel bijstellen
.
Ik moet het nog doen, maar gewoon ff melden bij de dealer lijkt mij het makkelijkst.
.
Dit kan bij mij nooit de oorzaak zijn, hij gaat harstikke stroef.
.
.
BMW 116i (F20) 5-deurs Business - Sport Line - Kleur Mineralgrau - Stof Anthrazit / Akzent Rot
Ja, bij mij ook. En toch zakt 'ie een klein beetje naar beneden in een nacht. Ik heb de auto 2e hands. Misschien heeft 'ie bij de vorige eigenaar(esse) in een andere stand gestaan.Pukkie wrote:.
.