Ter vervanging van mijn audi a4 quattro, heb ik deze week bij een dealer naar de 4 serie gran coupe gekeken.
Ik moet bekennen dat het een erg mooie auto is.
Echter vandaag zag ik een foto van een professioneel 'gestripte' BMW 4 waar deze week de navigatie (professional uitvoering) uit gestolen was. Het slot van de deur was geforceerd en het halve dashboard lag open waar ooit het navigatiesysteem gezeten had.
Is een BMW daar gevoelig voor? Alarm bv is bij veel verzekeringen verplicht dus dat zal er zeker wel opgezeten hebben denk ik. De auto zou bij mij ook gewoon op straat staan bij gebrek aan een garage of eigen oprit.
BMWForum.nl zoekt Moderators om het forum te onderhouden, als je jezelf kan vinden in het onderstaande, neem dan contact op via deze link.
- Enige kennis van phpbb is gewenst, maar niet noodzakelijk.
- Minimaal 6 maanden geregistreerd zijn, of een zodanige activiteit met posten hebben.
- Geregeld op het forum te vinden zijn.
- Goed moderator werk verrichten, veranderen, doorverwijzen of verwijderen van forum berichten die niet toegestaan zijn.
inbraak in bmw's makkelijk?
Moderator: Moderator Team
-
Raymond64
- 1e Versnelling
- Type Auto: 525 Touring E39
Re: inbraak in bmw's makkelijk?
De auto is niets meer of minder gevoelig dan andere auto's in dit segment, koop hem nu maar gewoon.
-
Speedy540
- 2e Versnelling
- Type Auto: e34 540ia / e34 520iat / e36 316i
Als je wil kom je overal in.
Dus als je daar op moet gaan letten....
Dus als je daar op moet gaan letten....
Rij een 316i van 04-1994. Wil je wat laten maken of heb je onderdelen nodig? pm me maar dan kijk ik wat ik kan betekenen voor je. De 540i staat geschorst. Uitlezen van uw bmw is mogelijk. zowel met Dis als Inpa
Bij mijn A4 is het navigatie systeem door de auto verspreid. Display voorin, computer achterin.Raymond64 wrote:De auto is niets meer of minder gevoelig dan andere auto's in dit segment, koop hem nu maar gewoon.
Dat is lastiger en minder interessant. Bij BMW lijkt alles voorin te zitten.
Het vorige model A4 had zo'n dubbele module voorin en die werd ook vaak gestolen, vandaar.
Bij mijn E46 en ik denk bij de meeste bmw's zit het ook verspreid. Scherm voorin, navi computer achterin, radio en tv tuner ook.
-
Raymond64
- 1e Versnelling
- Type Auto: 525 Touring E39
Zit dor de hele auto heen!