BMWForum.nl zoekt Moderators om het forum te onderhouden, als je jezelf kan vinden in het onderstaande, neem dan contact op via deze link.

• Enige kennis van phpbb is gewenst, maar niet noodzakelijk.
  • Minimaal 6 maanden geregistreerd zijn, of een zodanige activiteit met posten hebben.
  • Geregeld op het forum te vinden zijn.
  • Goed moderator werk verrichten, veranderen, doorverwijzen of verwijderen van forum berichten die niet toegestaan zijn.

zomertijd / wintertijd

Forum voor alle BMW 1-serie modellen van 2004 - heden

Moderator: Moderator Team

Post Reply

Topic Author
fba
Neutraal
Type Auto: BMW X1 Type F48

zomertijd / wintertijd

Post by fba »

Ik heb zojuist mijn eerste BMW gekocht, een 7 maanden oude BMW 116iA Executive. Rijdt fantastisch, een wereld van verschil met mijn oude japannertjes.....
Allen de mogelijkheden en instellingen zijn zo eindeloos, dat kost wel een paar maanden, voordat ik alles onder de knie heb (bv. dat navigatie/communicatie/entertainment-systeem).
Een stomme en flauwe vraag om te beginnen voor deze eerste keer op het forum: mijn klokjes (display voor me en de tijd op het scherm 'rechts') geven de zomertijd weer en bij tijd / instellingen kom ik nergens 'zomertijd/winter instellen' tegen. Zou ook vanzelf moeten gaan, denk ik (via radio, of via navigatiesysteem). Ik heb gisteren mijn klokje een uur teruggezet, maar mooi dat-ie vanmorgen weer op de zomertijd stond. "Was jetzt ?" :?:

Topic Author
fba
Neutraal
Type Auto: BMW X1 Type F48

Re: zomertijd / wintertijd

Post by fba »

Daar ben ik zelf weer. Via-via vernomen dat het toch echt vanzelf goed moet gaan. Ik heb vandaag de tijd handmatig weer goed gezet, dus we zullen zien. Iemand anders gaf als "noodoplossing" om in de winter / zomer de tijdzone te wisselen (bij instellen datum + tijd), dan klopt het natuurlijk ook. Praktische tip !
Post Reply

Return to “1 Series”