BMWForum.nl zoekt Moderators om het forum te onderhouden, als je jezelf kan vinden in het onderstaande, neem dan contact op via deze link.

• Enige kennis van phpbb is gewenst, maar niet noodzakelijk.
  • Minimaal 6 maanden geregistreerd zijn, of een zodanige activiteit met posten hebben.
  • Geregeld op het forum te vinden zijn.
  • Goed moderator werk verrichten, veranderen, doorverwijzen of verwijderen van forum berichten die niet toegestaan zijn.

Van VW Passat 2.0 TDI naar BMW 530D

Nieuw Hier? dan kan je je hier voorstellen.

Moderator: Moderator Team

Post Reply

Topic Author
jvdheuvel
Neutraal
Type Auto: BMW 530D High Executive M-sport (F11)

Van VW Passat 2.0 TDI naar BMW 530D

Post by jvdheuvel »

Hallo allemaal,

Ik heb me aangemeld omdat ik morgen ga kijken naar een BMW 530D (f11) van 11/2011 met M-pakket. Momenteel heb ik een VW Passat 2.0 TDI Highline Executive met inmiddels bijna 265.000km op de klok.

Sinds ik een detail heb gedaan van een BMW 520i van iemand uit de buurt, ben ik helemaal verliefd geworden op de lijnen van de F11 en wil niets liever dan er zelf eentje aanschaffen. Na een flinke tijd sparen en alles opzij zetten ben ik nu een aantal maanden aan het uitkijken naar een mooie F11 en het liefst met een M-pakket.

Zoals gezegd heb ik er een op het oog met vrijwel alles erop en eraan... Een mooie 530D High Executive met M-sportpakket in Donker Imperial Blue metallic. Een 8-traps automaat met schakelflippers aan het stuur en 245 trappelende paarden onder de kap.

Ik zal proberen hier zo snel mogelijk even wat foto's te posten..... Ik weet uit ervaring dat dat op een forum op prijs wordt gesteld.... :mrgreen:
Op zoek naar een 530D High Executive met M-Sportpakket (F11)

Topic Author
jvdheuvel
Neutraal

Re: Van VW Passat 2.0 TDI naar BMW 530D

Post by jvdheuvel »

Ik vroeg me af of er nog bepaalde zaken zijn waar ik goed op moet letten wanneer ik naar deze auto ga kijken... alle tips zijn welkom.

Zoals beloofd zijn hier wat foto's van de auto die ik op het oog heb. Let wel, de getoonde Breyton velgen zitten niet bij de koop inbegrepen... die kunnen tegen meerprijs worden geleverd:

[ external image ]
[ external image ]
[ external image ]
[ external image ]
[ external image ]
[ external image ]
[ external image ]
[ external image ]
[ external image ]
[ external image ]
[ external image ]
[ external image ]
[ external image ]
[ external image ]
[ external image ]

Topic Author
jvdheuvel
Neutraal

Post by jvdheuvel »

Nou, de spreekwoordelijke kogel is door de kerk hoor.... vanaf volgende week maandag ben ik de eigenaar van een BMW 530D High Executive M-Sport... :mrgreen:

Ik hoop hier in ieder geval voldoende informatie te vinden om bepaalde wijzigingen door te voeren aan mijn nieuwe bolide.

Helemaal te gek zeg! Kan niet wachten tot ik 'm mag ophalen! :D

bandenman
Neutraal
Type Auto: E39 523i

Post by bandenman »

Hallo, zo zitten we samen op passat.nl en zo kom ik je hier weer tegen.........ook uit Uden trouwens:)
Veel plezier met je nieuwe aankoop !! !!

Groet Twan.....bandenman
ASKHOLE: A person who constantly asks for your advice, yet always does the opposite of what you told them.

BMW E39 523i 1998

Topic Author
jvdheuvel
Neutraal

Post by jvdheuvel »

Hee Bandenman, grappig zeg... ook een leuke Bimmer uitgezocht zie ik?

bandenman
Neutraal
Type Auto: E39 523i

Post by bandenman »

Ja inderdaad, wilde al een hele tijd een 5-serie hebben naast de Passat's en nu kon ik er eentje overnemen, dus dat heb ik maar gedaan......volgende week maar ff de kop eraf trekken....kijken of er nog iets van te maken is...

Maar jouw BMW ziet er echt goed uit!! Een hele mooie auto.
ASKHOLE: A person who constantly asks for your advice, yet always does the opposite of what you told them.

BMW E39 523i 1998
Post Reply

Return to “Stel je even voor”