Hallo Bimmer Fanaten,
Ik heb me een tijdje geleden al aangemeld, maar misschien wel zo goed om mezelf even voor te stellen.
Mijn naam is Edward, ik ben 53 Jaar en een behoorlijke auto fanaat. Ben sinds de laatste jaren ook een active Detailler.
Ik woon in het Oosten van het Land, gelukkig getrouwd en 2 prachtige Dochters.
Ik heb een aardig auto verleden, denk zo'n 25 auto's sinds mijn 18de waarvan verschillende BMW's : Om precies te zijn deze
- 518 i sedan - 1992 - Blauw Metallic - Gebruikt (Prive) : Helaas geen Digitale foto's
- 528 i Touring E39 - 1999 - Titan silber Silver Metallic - Gebruikt (Prive)
Niet veel foto's meer. Tijdje geleden Computer crash gehad en veel foto's weg. Heb er toch nog 1 Kunnen Vinden waar ie opstaat.
[ external image ]
- 320 D Touring E46 FL - 2002 - Titan Silber Silver Metallic - Gebruikt (Prive)
[ external image ]
- 320 D Touring E91 - 2007 - Zwart - Nieuw (Lease)
Alleen nog foto's van op vakantie kunnen vinden - Beetje vies !!
[ external image ]
[ external image ]
Nadat ik in 2011 mijn leaseauto weer weg moest doen, weer even 2 andere merken opgezocht :
1. Subaru Legacy Wagon - 3.0R Spec B - Silver Metallic 2005. (gebruikt)
Fantastische Auto, met een heerlijke motor (245 PK) en subliem weggedrag. Maar.... spijkerhard en niet vrij van kraakjes, vooral in het interieur. Deze wagen ongeveer 1,5 jaar gereden en hem toen hoofdzakelijk om de laatste 2 redenen weer verkocht.
[ external image ]
2. Ford Focus - 1.6 Ecoboost - 2012 - Nieuw
Hoewel dit lijkt als een vreemde uitstap, toch was dit best een fijne auto. Stil, snel, Goed weggedrag (De beste voorwielaandrijver die ik ooit gereden heb).
[ external image ]
[ external image ]
Maar toch, na bijna 2 jaar in deze auto gereden te hebben, maar ook af en toe in de e90 en E91érs van vrienden van mij, begon ik het BMW gevoel toch weer te missen. Dus toen ik de Ford particulier goed kon verkopen, niet lang getwijfeld om hem weg te doen. Daarna had ik mijn handen vrij om rustig te gaan zoeken
Daarom eens rustig nagedacht wat wil ik nou........
IK moet eerlijk zeggen dat de E46 die ik al gehad had, mij als auto het beste was bevallen, en de E39 528i die ik heb gehad de motor mij het beste beviel. Daarom toen op zoek gegaan naar :
- BMW E46 Touring - Facelift
- Met 6 Cylinder Benzine motor.
IK heb er veel gezien (325í's en 330 i's). Denk wel in totaal >> 10 waarvan 5 in Duitsland, en begin vorig jaar het perfecte exemplaar gevonden.
3. BMW 330i Touring MTech II, 2004 (Gebruikt), Black Saffir Metallic
Origineel nederlandse auto - Toen 158.000 km gereden - Ik ben de 3de eigenaar,
Voorzien van de voor mij belangrijkste opties
- Leren Sportinnterieur
- Automaat
- Schuif Kanteldak
- 16-9 Professional Navigatie
- Mtech II uitgevoerd
-135 Style 18 Inch Breedset
IK heb de auto nu 1 jaar, en als ie het zo blijft doen, blijf ik er nog JAREN in rijden.
Nu genoeg geluld : Hierbij de foto's
[ external image ]
[ external image ]
[ external image ]
[ external image ]
[ external image ]
[ external image ]
Godsamme, ... Wat een verhaal geworden.
Hoop hier op het Forum veel info mbt E46 te vinden, en zal hier en daar nog wat updates plaatsen !!
BMWForum.nl zoekt Moderators om het forum te onderhouden, als je jezelf kan vinden in het onderstaande, neem dan contact op via deze link.
- Enige kennis van phpbb is gewenst, maar niet noodzakelijk.
- Minimaal 6 maanden geregistreerd zijn, of een zodanige activiteit met posten hebben.
- Geregeld op het forum te vinden zijn.
- Goed moderator werk verrichten, veranderen, doorverwijzen of verwijderen van forum berichten die niet toegestaan zijn.
FF Voorstellen - Edward - E46 330i Touring MTech II
Moderator: Moderator Team