Goedenavond lui,
Ik bezit een BMW E92 320i uit 2007. Enorm fijne bak en ben er al jaren tevreden mee.
Echter, vandaag heb ik de olie verwisseld, nieuwe oliefilter en luchtfilter geplaatst en bougies verwisseld.
Daarna de gehele motorruimte gewassen met een natte borstel, geen waterkermis, met hoge luchtdruk alles droog gemaakt en na 4km rijden krijg ik ineens een motorolie druk storing. Ik gebruik dezelfde olie als altijd (castrol 5w30 LL) en sleutel mijn gehele leven aan auto's en motoren. Ik weet wat ik doe.
Rode oliekan in stuur dashboard en de melding in het radiodisplay. Mijn motoroliepijl is perfect, sterker nog ik mocht constateren dat ik in 30.000 km geen olie heb verbruikt. Maar de storing blijft maar komen, zelfs na stationair draaien 2 minuten.
Waar kan ik beginnen?
Bij voorbaat dank heren!
BMWForum.nl zoekt Moderators om het forum te onderhouden, als je jezelf kan vinden in het onderstaande, neem dan contact op via deze link.
- Enige kennis van phpbb is gewenst, maar niet noodzakelijk.
- Minimaal 6 maanden geregistreerd zijn, of een zodanige activiteit met posten hebben.
- Geregeld op het forum te vinden zijn.
- Goed moderator werk verrichten, veranderen, doorverwijzen of verwijderen van forum berichten die niet toegestaan zijn.
Oliedruk melding na oliefilter en oliewissel, goed oliepeil
Moderator: Moderator Team
Re: Oliedruk melding na oliefilter en oliewissel, goed oliepeil
Goed bezocht forum dit zeg. Gaat goed.
Re: Oliedruk melding na oliefilter en oliewissel, goed oliepeil
Nou dank voor alle reacties, de hulp was fenomenaal. Probleem is opgelost, filter was bagger, nieuwe van bosch gehaald en gaan met de banaan.
Nogmaals dank voor alle reacties.
Dit topic mag dicht, of open, of whatever aangezien hier toch niemand meer komt. :p
Nogmaals dank voor alle reacties.
Dit topic mag dicht, of open, of whatever aangezien hier toch niemand meer komt. :p