BMWForum.nl zoekt Moderators om het forum te onderhouden, als je jezelf kan vinden in het onderstaande, neem dan contact op via deze link.

• Enige kennis van phpbb is gewenst, maar niet noodzakelijk.
  • Minimaal 6 maanden geregistreerd zijn, of een zodanige activiteit met posten hebben.
  • Geregeld op het forum te vinden zijn.
  • Goed moderator werk verrichten, veranderen, doorverwijzen of verwijderen van forum berichten die niet toegestaan zijn.

Opgelicht bmw 118i 2005

Forum voor alle BMW 1-serie modellen van 2004 - heden

Moderator: Moderator Team

Post Reply

Topic Author
Gravitynl
Neutraal
Type Auto: Bmw 118i 2095

Opgelicht bmw 118i 2005

Post by Gravitynl »

Hallo ik heb mijn eerste bmw gekocht en hoopte daar heel blij mee te zijn .
Helaas vondt de verkoper het nodig om mij telichten. Hij heeft allebij de keren dat ik kwam kijken de auto warm gereden de auto heeft geen fysieke temp meter op het dashboard en toen ik hem dat vroeg zei die dat hij niet wist hoe je dat kon zien maar dat je een melding kreeg als ie heet zou lopen.auto trekt schokkend op na een paar minuutjes rijden rijd deze normaal. Nu dat het wat kouder begint te worden wildebik verwarming aan doen kom ik erachter dat deze het niet echt doet. Ik heb wat onderzoek gedaan en kom er achter dat de motor niet warmer word dan 75 graden ipv 90graden. En na een cluster test kom ik er achter dat alle lampjes werken behalve die van de motorstoring en vroeg me af hoe die dat voor mekaar heeft gekregen. Help :!:
Post Reply

Return to “1 Series”