BMWForum.nl zoekt Moderators om het forum te onderhouden, als je jezelf kan vinden in het onderstaande, neem dan contact op via deze link.

• Enige kennis van phpbb is gewenst, maar niet noodzakelijk.
  • Minimaal 6 maanden geregistreerd zijn, of een zodanige activiteit met posten hebben.
  • Geregeld op het forum te vinden zijn.
  • Goed moderator werk verrichten, veranderen, doorverwijzen of verwijderen van forum berichten die niet toegestaan zijn.

Bmw X5 E53 4.4 V8

Forum voor alle BMW X-serie modellen van 2000 - heden.

Moderator: Moderator Team

Post Reply

Topic Author
Driver3
Neutraal
Type Auto: Bmw X5 E53 4.4 V8

Bmw X5 E53 4.4 V8

Post by Driver3 »

Goede Avond allen .
Ik heb de volgende vraag over mijn x5 4.4 v8 van bj2003 .Misschien dat iemand mij hier verder mee kan helpen of misschien al eens zelf gehad .Wil best een andere bak kopen maar misschien is het niet nodig vandaar hier even de vraag aan jullie.

Mijn automatische transmissie schakelt perfect in alle versnellingen, maar als de motor warm is en ik wil wegrijden, duurt het een seconde langer voordat de auto vooruit komt en dat is best een vervelend gevoel als je opeens een flinke tik krijgt al je gas geeft en er gebeurd even niks en opeens wel :) . Hetzelfde gebeurt bij achteruitrijden. Als de auto nog koud is, schakelt hij perfect. Zelfs als de motor warm is, schakelt hij soepel. Het probleem doet zich alleen voor bij het accelereren, zowel vooruit als achteruit. De transmissie is drie jaar geleden voorzien van nieuwe olie . Zou een grondige transmissiespoeling een goed idee zijn? Ik heb ooit een transmissie foutcode gehad en de auto ging in noodloop, maar na het uitzetten en opnieuw starten was alles weer normaal. Ik vraag me af of de Megatronic defect is of dat een spoeling nodig is.
Heb onlangs de 4x4 bak al gereviseerd plus nieuwe assen en het dif
Post Reply

Return to “X1, X3, X5 & X6”