BMWForum.nl zoekt Moderators om het forum te onderhouden, als je jezelf kan vinden in het onderstaande, neem dan contact op via deze link.
- Enige kennis van phpbb is gewenst, maar niet noodzakelijk.
- Minimaal 6 maanden geregistreerd zijn, of een zodanige activiteit met posten hebben.
- Geregeld op het forum te vinden zijn.
- Goed moderator werk verrichten, veranderen, doorverwijzen of verwijderen van forum berichten die niet toegestaan zijn.
toekomstige veranderingen
Moderators: Moderator Team, Service Team
-
- 2e Versnelling
-
- 2e Versnelling
het heeft een tijdje stil gelegeden, maar ik heb in de tussentijd niet stil gestaan. Heb een M3 voorbumper gekocht. De stootlijsten zaten er niet bij dus die heb ik bij de dealer moeten kopen. Verder heb ik nog een dakraamspoiler gekocht. Nu ben ik alleen nog op zoek naar een nieuwe grillhouder, die van mij is gedeukt en ben ook nog opzoek naar een kofferbak lipje. Zodra ik die grillhouder heb, dan kan ik een afspraak laten maken bij de garage. die lip komt dan later wel. ik heb er in de tussentijd ook nog een monoblok van Alpine aangeschaft en daar een pioneer woofer op gehangen en heb een condensator erbij gezet. Is wel beter nu knipperen me lampen niet meer zo extreem meer mee.
-
- 2e Versnelling
kleine update:
Ik had me auto dinsdag naar de garage gebracht voor het spuiten van me achterbumper, heb gelijk ook die M3 voorbumper, dakraamspoiler en booskijkers laten spuiten. de achterbumper zit er gewoon weer op en de voorbumper ga ik zaterdag 18-11 monteren. zodra ik foto's heb, plaats ik ze gelijk zodat jullie t resultaat zullen zien. de booskijkers en dakraamspoiler monteer ik in de komende week als het een paar dagen droog weer word verwacht.
Ik had me auto dinsdag naar de garage gebracht voor het spuiten van me achterbumper, heb gelijk ook die M3 voorbumper, dakraamspoiler en booskijkers laten spuiten. de achterbumper zit er gewoon weer op en de voorbumper ga ik zaterdag 18-11 monteren. zodra ik foto's heb, plaats ik ze gelijk zodat jullie t resultaat zullen zien. de booskijkers en dakraamspoiler monteer ik in de komende week als het een paar dagen droog weer word verwacht.
-
- 2e Versnelling
De M3 bumper zit er inmiddels al 3 weken op heb alleen nog geen tijd gehad om mooie foto's te maken. Ik heb wel foto's, maar die zijn een beetje donker. ik zit momenteel op het werk en heb hier niet de mogelijkheid ze te plaatsen. maar dat komt in de loop van de week wel goed. de booskijkers wacht ik nog even mee aangezien ik plannen heb om angel-eyes ringen in de originele koplampen te plaatsen. ik hbe de ringen al moet alleen ff kijken hoe ik die koplamp uitelkaar krijg en hoe ik het aan ga sluiten.
die dakraamspoiler moet ik ook nog ff monteren als het droog weer is
die dakraamspoiler moet ik ook nog ff monteren als het droog weer is

-
- 2e Versnelling