BMWForum.nl zoekt Moderators om het forum te onderhouden, als je jezelf kan vinden in het onderstaande, neem dan contact op via deze link.
- Enige kennis van phpbb is gewenst, maar niet noodzakelijk.
- Minimaal 6 maanden geregistreerd zijn, of een zodanige activiteit met posten hebben.
- Geregeld op het forum te vinden zijn.
- Goed moderator werk verrichten, veranderen, doorverwijzen of verwijderen van forum berichten die niet toegestaan zijn.
Achterruitjes coupe
Moderator: Moderator Team
-
Mike
- 1e Versnelling
- Type Auto: BMW e39 530i EXE [A] Oxfordgrün - BMW e36 320i Coupé Calypsorot
Achterruitjes coupe
ik had een set electrische zijruitjes gevonden, en in mijn coupe zitten gewoon van die raampjes die je handmatig open moet doen, is het mogelijk die electrische set in te bouwen? of past dat niet..
-
DannyDarko
- Neutraal
-
Mike
- 1e Versnelling
- Type Auto: BMW e39 530i EXE [A] Oxfordgrün - BMW e36 320i Coupé Calypsorot
ow hij heeft het weer wel hoor...pffffff......
hehehe maare denk jij dat het zo over te zetten is of wordt dat heel lastig, moet natuurlijk ook andere middenconsole hebben (voor 4 knopjes ipv 2) en een kabelboompje?
maar dat is niet het belangrijkste, als ze er zo ingezet kunnen worden wil ik ze wel kopen namelijk...!
maar dat is niet het belangrijkste, als ze er zo ingezet kunnen worden wil ik ze wel kopen namelijk...!
is in princiepe erin te zetten..
Kabelkoom kan je zelf eventueel nog trekken. alleen eventjes opletten dat je het goed doet
verder.... alles is in te bouwen of om te zetten !!!
zal misschien enige kleine aanpassing vereisen maar lijkt me verder geen probleem !
Kabelkoom kan je zelf eventueel nog trekken. alleen eventjes opletten dat je het goed doet
verder.... alles is in te bouwen of om te zetten !!!
zal misschien enige kleine aanpassing vereisen maar lijkt me verder geen probleem !
===========================
Ya Know.....
It Is What It Is
Ya Know.....
It Is What It Is