Hallo bmw liefhebbers.
Ik ben van plan mijn ml 270 cdi (ja sorry een benz ja) van de hand te doen.
Ik heb geen diesel meer nodig, en wegens aanschaf van grote bus ook geen overdreven trekkracht meer.
Nu is mijn oog gevallen op een hele mooie 525i HE touring uit 2005
met slechts 32000 km. Een duitse wagen, dus zelf importeren.
Weet iemand waar ik een prijslijst kan vinden van dit model 2004/2005?
Wat me opvalt is de afwezigheid van bedieningsknoppen op de midden console. Dit komt door het I-drive systeem geloof ik.
Nu zijn hier de meningen over verdeeld. wat kan ik verwachten?
Hoe zijn verder de ervaringen met dit type?
Het lijkt mij een behoorlijk sportieve wagen met genoeg ruimte voor het gezin.
Nu ben ik zelf 1.96 en 100 kg. zal ik hier een beetje lekker in kunnen zitten.
Wie kan mij verder helpen. Alvast bedankt voor de moeite.
Groeten, Frank
BMWForum.nl zoekt Moderators om het forum te onderhouden, als je jezelf kan vinden in het onderstaande, neem dan contact op via deze link.
- Enige kennis van phpbb is gewenst, maar niet noodzakelijk.
- Minimaal 6 maanden geregistreerd zijn, of een zodanige activiteit met posten hebben.
- Geregeld op het forum te vinden zijn.
- Goed moderator werk verrichten, veranderen, doorverwijzen of verwijderen van forum berichten die niet toegestaan zijn.
waar moet ik op letten bij aanschaf van 525i touring 2005
Moderator: Moderator Team
Ik heb zelf een 530i sedan uit 2004 gehad. Met name in het begin wat gezeur gehad met I-Drive omdat nog niet alle "glitches" eruit waren.
Als je de auto bij een dealer koopt is het handig een laatste software update te vragen bij de koop. Voordeel hiervan is dat je de laatste I-Drive versie hebt en dat ook de software voor de automaat wordt geupdate naar de laatste versie (die vind ik tot nu toe het beste).
Verder is I-Drive fantastisch! Geloof niet wat er in de autobladen staat, als je er 2 weken mee gereden hebt wil je niet anders meer (ik in ieder geval niet).
Heb je wellicht een lijstje met opties die op de auto zitten?
Ikzelf heb 3 jaar lang met zeer veel plezier in mijn 5 gereden. Fijne ruime auto, zeer comfortabel rijgedrag en als je een keer sportief doet dan is dat ook geen enkel probleem (niet te vergelijken met een Mercedes).
Als je de auto bij een dealer koopt is het handig een laatste software update te vragen bij de koop. Voordeel hiervan is dat je de laatste I-Drive versie hebt en dat ook de software voor de automaat wordt geupdate naar de laatste versie (die vind ik tot nu toe het beste).
Verder is I-Drive fantastisch! Geloof niet wat er in de autobladen staat, als je er 2 weken mee gereden hebt wil je niet anders meer (ik in ieder geval niet).
Heb je wellicht een lijstje met opties die op de auto zitten?
Ikzelf heb 3 jaar lang met zeer veel plezier in mijn 5 gereden. Fijne ruime auto, zeer comfortabel rijgedrag en als je een keer sportief doet dan is dat ook geen enkel probleem (niet te vergelijken met een Mercedes).
E91 325i
-
- 1e Versnelling
inderdaad Idrive is even wennen, maar er zit wel logica in de besturing.
Als je er aan gewend bent is het makkelijk en effectief.
Ik heb zelf wel es in een 2005 525i touring gereden.Mooie wagen!
Maar verwacht met de 2.5 liter motorinhoud en een zware auto geen sprintmachine.
van de bpm zul je ook nog wel schrikken
succes, mooie kar!
Als je er aan gewend bent is het makkelijk en effectief.
Ik heb zelf wel es in een 2005 525i touring gereden.Mooie wagen!

Maar verwacht met de 2.5 liter motorinhoud en een zware auto geen sprintmachine.
van de bpm zul je ook nog wel schrikken

succes, mooie kar!