[ external image ]
BMWForum.nl zoekt Moderators om het forum te onderhouden, als je jezelf kan vinden in het onderstaande, neem dan contact op via deze link.
- Enige kennis van phpbb is gewenst, maar niet noodzakelijk.
- Minimaal 6 maanden geregistreerd zijn, of een zodanige activiteit met posten hebben.
- Geregeld op het forum te vinden zijn.
- Goed moderator werk verrichten, veranderen, doorverwijzen of verwijderen van forum berichten die niet toegestaan zijn.
fred stelt zich voor
Moderator: Moderator Team
fred stelt zich voor
goeiedag ik ben vandaag voor een bmw 318IS coupe wezen kijken ik was gelijk verliefd op die auto.hij is verder nog standaard op een sportuitlaat na,moeten wel andere velgen op maar dat komt met de tijd nog wel.had eerst een volkswagen vr6,dus qua vermogen ga ik wel iets omlaag vergeleken met de golf.maarja qua comfort is de bmw echt super.mijn golf was verlaagd op veren en dempers dus stuiterde zowat door t dak heen met dat ding
maar moet nu nog een week wachten voor ik m op kan halen want hij krijgt nog een nieuwe voorruit waar een barst inzat en een beurt en apk etcetc nou heel verhaal he! maar heb veel gehad aan t forum qua dingen waar ik naar moest kijken,ik zal dr zeker wel vaker op gaan zitten. mvg fred
[ external image ]
[ external image ]
-
JosvanDorth
- 1e Versnelling
-
bimmer
- 4e Versnelling
- Type Auto: 318i (E46)
17" motosport velgen van BMW. Mooie originele velgen.fred wrote:hij is uit 1994 en heeft 148.000 gelopen,electrische ramen,schuifdak,de hele mikmak alleen geen leren bekleding,en hij is geimporteerd uit duitsland. moeten alleen wel andere wielen onder want deze standaard velgen zijn beetje klein voor zo een grote bak![]()
iemand nog suggestie? greetz fred