hey iedereen
ik heb vandaag me auto laten keuren en nu is ie afgekeurd op de volgende punten
f12 fuseekogelhoes lingsvoor dicht niet af ---> heb nieuwe hoes al liggen
i17 remslang rechtsvoor beschadigt -----> heb maar gelijk voor beide kanten gekocht
nu is me probleem waar zit me fuseekogel want ik hoor nu onder en 1 boven maar welke heeft er een hoes ???
en heeft iemand mss een uitleg hoe je het beste tewerk kunt gaan want :
ik wil zo tewerk gaan eerste de rechterkant omhoog en remslang vervangen
daarna wiel er terug op en linkerkant omhoog en fuseekogelhoes en remslang ook daar vervangen
en daarna de remmen effe ontluchten
ik hoor graag van jullie of het tedoen is
mvg bmwsleutelaar
BMWForum.nl zoekt Moderators om het forum te onderhouden, als je jezelf kan vinden in het onderstaande, neem dan contact op via deze link.
- Enige kennis van phpbb is gewenst, maar niet noodzakelijk.
- Minimaal 6 maanden geregistreerd zijn, of een zodanige activiteit met posten hebben.
- Geregeld op het forum te vinden zijn.
- Goed moderator werk verrichten, veranderen, doorverwijzen of verwijderen van forum berichten die niet toegestaan zijn.
fuseekogel hoes vevangen
Moderator: Moderator Team
-
BMWSLEUTELAAR
- Neutraal
- Type Auto: E36 318I
-
BMWSLEUTELAAR
- Neutraal
- Type Auto: E36 318I
Re: fuseekogel hoes vevangen
zo remleidingen vervangen ik wist alleen niet welke fuseekogel want er zitten er 3
nu ben ik naar een garage gegaan en die hebben gezegt de fuseekogel die het dichts bij je wiel zit
nu komt de belangrijkste vraag kan ik die hoes gewoon vervangen want ik heb een nieuwe hoes namelijk
nu ben ik naar een garage gegaan en die hebben gezegt de fuseekogel die het dichts bij je wiel zit
nu komt de belangrijkste vraag kan ik die hoes gewoon vervangen want ik heb een nieuwe hoes namelijk
-
SamSterckval
- Neutraal
- Type Auto: e36 325i coupé
De hoes van de fuseekogel zal je niet apart kunnen vervangen, maar ik denk wel dat je de fuseekogel zelf kunt uitpersen (bij de meyle draagarmen gaat dit toch), en dan kan je de fuseekogel vervangen.
Het gewricht helemaal links boven op deze afbeelding, dat is de fuseekogel
[ external image ]
Hoe je ze er juist uitperst, dat weet ik niet, maar je zal ongetwijfeld best een pers gebruiken.
Je kan ook gewoon nieuwe draagarmen zetten, zal je ongeveer het 5voud kosten aan onderdelen, maar een 10de aan werk.
Dan ben je ook ineens gerust dat de rubbers goed zijn.
Het gewricht helemaal links boven op deze afbeelding, dat is de fuseekogel
[ external image ]
Hoe je ze er juist uitperst, dat weet ik niet, maar je zal ongetwijfeld best een pers gebruiken.
Je kan ook gewoon nieuwe draagarmen zetten, zal je ongeveer het 5voud kosten aan onderdelen, maar een 10de aan werk.
Dan ben je ook ineens gerust dat de rubbers goed zijn.
fussee kogel hoes kan je wel apart vervangen heb het namelijk ook met mijn auto gedaan. wat je moet doen : onder om de oude hoes zit een ringetje die kan je met een kleine schroevendraaier er omweg wippen (pruts klusje) daarna kan je hem er zo af schuiven en het nieuwe hoesje er om schuiven en die zet je vast met bind draad stevig en makkelijk te doen succes! het koste mij 5 minuuten werk.
-
325i
- 4e Versnelling
- Type Auto: E36 320i Sedan
nieuwe arm monteren voor een hoesje is een beetje overdreven.
Meestal wat ruitenkit erop is al voldoende hoef je niks los te maken of te vervangen.
Hoesje op zich is ook redelijk snel vervangen.
5min zou snel zijn dan weet ik wel een nieuwe werkgever voor de gene die dat lukt want in 5 min krijg je net een auto op de brug en het wiel eraf
oke oke misschien ook nog het wiel erop maar meer gaat denk ik niet lukken in 5 min

Meestal wat ruitenkit erop is al voldoende hoef je niks los te maken of te vervangen.
Hoesje op zich is ook redelijk snel vervangen.
5min zou snel zijn dan weet ik wel een nieuwe werkgever voor de gene die dat lukt want in 5 min krijg je net een auto op de brug en het wiel eraf
Citroen Saxo 1.6 VTS 2000
-
SamSterckval
- Neutraal
- Type Auto: e36 325i coupé
Wist niet dat je er nieuwe hoesjes voor kon krijgen, ik dacht dat het meteen de hele fuseekogel was!
Als het hoesje alleen kan is het idd de moeite!
Als het hoesje alleen kan is het idd de moeite!