BMWForum.nl zoekt Moderators om het forum te onderhouden, als je jezelf kan vinden in het onderstaande, neem dan contact op via deze link.

• Enige kennis van phpbb is gewenst, maar niet noodzakelijk.
  • Minimaal 6 maanden geregistreerd zijn, of een zodanige activiteit met posten hebben.
  • Geregeld op het forum te vinden zijn.
  • Goed moderator werk verrichten, veranderen, doorverwijzen of verwijderen van forum berichten die niet toegestaan zijn.

problemen met afstandsbediening

Voor alles over BMW.

Moderator: Moderator Team

Post Reply

Topic Author
marcellocorvers
Neutraal
Type Auto: e36 316i sedan

problemen met afstandsbediening

Post by marcellocorvers »

hallo iedereen

ik heb laast een bwm 316i compact gekocht en ik had mijn auto schoongemaakt en toen vond ik een afstandsbediening van een bwm lijkt mij een oude afstandsbediening dus ik dacht van die is van mijn auto dus nieuwe batterijen gekocht alles deed het behalve mijn auto. :shock:
ik ben al naar een bmw dealer geweest en die zei dat ik hem opnieuw moet inlezen ofzo maar ik weet dus niet als deze van mijn auto is want ik heb wel alarm erop (staat op de raam).
kan iemand mij zeggen welke afstandsbediening erbij hoort van mijn bmw

alvast bedankt !!

Bommetje
1e Versnelling
Type Auto: 525i 1997

Re: problemen met afstandsbediening

Post by Bommetje »

*Dit is een diefstal gevoelig onderwerp, zo te lezen is het je al gelukt, want je bent ermee naar de dealer gereden :)

Op marktplaats zetten autohandelaars soms fotos van het onderhoudsboekje en sleutels erbij, dus daar kan je zo zoeken op model :)
Post Reply

Return to “Algemeen”