ik heb nu al 2 weken dat mijn auto slecht start sochtends.
nu reed ik gistere en ineens kreeg ik een melding dat de bandenspanning geen meting meer kon doen en de abs niet meer werkte, mijn scherm en verlichting ging een paar seconden uit en daarna gweoon weer aan. de ABS werkte echter wel gewoon.
Toen ik op mijn bestemming aankwam en de auto geparkeerd had en daarna weer wou starten starte hij niet meer. ik kon op de knop drukken wat ik wou, er gebeurde niks!
wat zou dit kunnen zijn en is dit een bekend probleem?
echter moet ik er wel bij vermelden dat mijn gasklep kapot is en contenu blijft ratelen na vergrendelen van de auto.
BMWForum.nl zoekt Moderators om het forum te onderhouden, als je jezelf kan vinden in het onderstaande, neem dan contact op via deze link.
- Enige kennis van phpbb is gewenst, maar niet noodzakelijk.
- Minimaal 6 maanden geregistreerd zijn, of een zodanige activiteit met posten hebben.
- Geregeld op het forum te vinden zijn.
- Goed moderator werk verrichten, veranderen, doorverwijzen of verwijderen van forum berichten die niet toegestaan zijn.
probleem 535d start/abs probleem
Moderator: Moderator Team
Re: probleem 535d start/abs probleem
Laat em eens uitlezen, kost 40 a 60 euro...
Dan zal het probleem wel achterhaald worden, ik kan nu je helemaal niks vertellen, want autos van tegenwoordig hebben complexe verband problemen, zo kan een kapotte mistlamp ervoor zorgen voor uitgeschakelde cc...
Dan zal het probleem wel achterhaald worden, ik kan nu je helemaal niks vertellen, want autos van tegenwoordig hebben complexe verband problemen, zo kan een kapotte mistlamp ervoor zorgen voor uitgeschakelde cc...