Beste forumgebruikers,
Ik ben momenteel bezig met een BMW E36-328 en die auto moet APK hebben en ik heb een aanwezige ABS storing en dus momenteel nog APK-afkeur. Ik heb de storing uitgelezen met een Snap-On tester en daar kwam de volgende foutcode uit:
00082 (0052) Niet gedocumenteerde foutcode
Ik dacht, ik laat de auto ook nog even uitlezen bij de BMW dealer (Hans Severs, Woerden) maar die willen de auto niet alleen uitlezen maar dan gelijk de storing gaan zoeken en dat wil ik zelf doen aangezien ik al bijna 13 jaar werk bij een Opel dealer.
Kan een van jullie mij wellicht helpen en is dit een bekende code of zegt het jullie helemaal niks. Ik weet nu natuurlijk helemaal niet waar ik moet beginnen met zoeken dus ik hoop dat jullie mij verder kunnen en willen helpen.....?
Alvast bedankt voor de reacties en hoop dat ik snel verder kan gaan zoeken bij deze auto.
Mzzl en de groet'n
Niels
BMWForum.nl zoekt Moderators om het forum te onderhouden, als je jezelf kan vinden in het onderstaande, neem dan contact op via deze link.
- Enige kennis van phpbb is gewenst, maar niet noodzakelijk.
- Minimaal 6 maanden geregistreerd zijn, of een zodanige activiteit met posten hebben.
- Geregeld op het forum te vinden zijn.
- Goed moderator werk verrichten, veranderen, doorverwijzen of verwijderen van forum berichten die niet toegestaan zijn.
ABS-storing E36-328
Moderator: Moderator Team
-
nielsvianen
- Neutraal
- Type Auto: E36 - 328
Re: ABS-storing E36-328
laat hem ff uitlezen bij ekris ik vermoed dat het een senor is
anders voor de apk abs lampje ff doorkoppelen met je olie lampje
anders voor de apk abs lampje ff doorkoppelen met je olie lampje
one life one chance
-
Jan Wachelder
- 1e Versnelling
- Type Auto: BMW 525i / e30 325i
Re: ABS-storing E36-328
Laat hem inderdaad eens ergens anders uitlezen. Weet niet of je beschikking hebt over een oscilloscoop, hiermee zou je eventueel het beeld van de sensoren kunnen controleren.
[ external image ]
BMW E39 523i LPG G3 & E30 M50 2.5i
BMW E39 523i LPG G3 & E30 M50 2.5i