BMWForum.nl zoekt Moderators om het forum te onderhouden, als je jezelf kan vinden in het onderstaande, neem dan contact op via deze link.
- Enige kennis van phpbb is gewenst, maar niet noodzakelijk.
- Minimaal 6 maanden geregistreerd zijn, of een zodanige activiteit met posten hebben.
- Geregeld op het forum te vinden zijn.
- Goed moderator werk verrichten, veranderen, doorverwijzen of verwijderen van forum berichten die niet toegestaan zijn.
CD's MK I navigatie
Moderator: Moderator Team
CD's MK I navigatie
Heeft iemand nog de originele MKI navigatiecd's in de aanbieding?
Re: CD's MK I navigatie
Volgens mijn word dit niet meer gemaakt, maar doet een andere CD/DVD het niet dan van een systeem van een MK3/4.
Groet. linfiel.
Ik heb geen flauw idee. Iemand?linfiel wrote:Volgens mijn word dit niet meer gemaakt, maar doet een andere CD/DVD het niet dan van een systeem van een MK3/4.
-
- Neutraal
- Type Auto: BMW / Mini
Ik heb nog wel cd's voor de mk1, Benelux 2013/2014 voor €40,- origineel
Gr. Ronald, Thommy.nl
Gr. Ronald, Thommy.nl
Als dit de originele is, dan heb ik grote belangstelling. Ik heb copiën, maar daarop reageert de MK1 niet, dus...graag!
Hoe gaan we dit doen, verzenden/ophalen?
Hoe gaan we dit doen, verzenden/ophalen?
-
- Neutraal
- Type Auto: BMW / Mini
Verzenden kan, ophalen ook,
Adres is: Thommy.nl, Meer en Duin 24h, 2163ha Lisse
Of stuur een mail naar ronald@thommy.nl met je adresgegevens, stuur ik je mail terug met de betalingsgegevens.
Gr. Ronald, Thommy.nl
Adres is: Thommy.nl, Meer en Duin 24h, 2163ha Lisse
Of stuur een mail naar ronald@thommy.nl met je adresgegevens, stuur ik je mail terug met de betalingsgegevens.
Gr. Ronald, Thommy.nl
Officiële navi-cd en vervanging cd-speler bracht mij thuis. Bedankt, Ronald. Die duitse stem hadden ze destijds wel wat vriendelijker kunnen laten inspreken...