Mijn bmw 1 serie uit 2006 diesel heeft sinds kort een vreemd probleem.
Het gaat alsvolgt als ik mijn sleutel erin heb zitten doen de remlichten normaal, maar zodra ik de sleutel eruit haal blijven de remlichten branden.. Ik heb de auto al naar de garage gebracht maar hun weten het ook niet. (Geen bmw dealer) auto is daar uitgelezen maar geen foutmelding te vinden over de remlichten
De remlichtschakelaar is al vervangen dus dat kan het niet zijn. Ik zat te denken dat het misschien de licht module kan zijn. Ik zou niet weten wat het anders kan zijn.
Soms na een uur gaan de remlichten wel uit eerst gaan ze een paar keer knipperen en dan uit maar dat is heel af en toe als ik geluk heb anders haal ik de accu eruit.
Dus voor de duidelijkheid remlichten doen meteen normaal als ik de sleutel in het contact doe het probleem speelt zich alleen af zodra de sleutel uit het contact is. Remlichten gaan dan meteen branden.
Dit is een heel irritant probleem want overal waar ik naartoe ga moet ik mijn accu eruit halen en als ik terug kom in de auto klimmen naar de kofferbak omdat de kofferbak met elektriciteit werkt.
Dus ik hoop dat iemand mij van deze probleem kan helpen..
(Btw nieuw hier op het forum)
BMWForum.nl zoekt Moderators om het forum te onderhouden, als je jezelf kan vinden in het onderstaande, neem dan contact op via deze link.
- Enige kennis van phpbb is gewenst, maar niet noodzakelijk.
- Minimaal 6 maanden geregistreerd zijn, of een zodanige activiteit met posten hebben.
- Geregeld op het forum te vinden zijn.
- Goed moderator werk verrichten, veranderen, doorverwijzen of verwijderen van forum berichten die niet toegestaan zijn.
Serieuze remlicht probleem !!!!!
Moderator: Moderator Team
-
Speedy540
- 2e Versnelling
- Type Auto: e34 540ia / e34 520iat / e36 316i
Re: Serieuze remlicht probleem !!!!!
Hallo,
Met welke software is de wagen uitgelezen? ik ben in bezit van BMW dis. mogelijk kan ik wel zien waar wat fout zit. Ook kan ik bepaalde modules aansturen. Had de wagen geen enkele fout? of is er alleen naar deze specifieke fout gekeken?
Ik ben gevestigd in Delft.
Met welke software is de wagen uitgelezen? ik ben in bezit van BMW dis. mogelijk kan ik wel zien waar wat fout zit. Ook kan ik bepaalde modules aansturen. Had de wagen geen enkele fout? of is er alleen naar deze specifieke fout gekeken?
Ik ben gevestigd in Delft.
Rij een 316i van 04-1994. Wil je wat laten maken of heb je onderdelen nodig? pm me maar dan kijk ik wat ik kan betekenen voor je. De 540i staat geschorst. Uitlezen van uw bmw is mogelijk. zowel met Dis als Inpa
Ik weet niet wat voor soft ware is gebruikt om uit te lezen, maar het was zeker geen speciale software meer zoeen universele software voor alle auto's. Auto had enkele fouten maar niks over de rem licht. Ik weet niet wat voor type bmw ik heb wat ik je wel kan vertellen is dat de auto van 2006 diesel 5 deurs 118d is. Kenteken 06-SJ-NJ. Heeft u een garage ? Wil zeker de auto wel brengen als u denkt dat u hem kan maken.
-
Speedy540
- 2e Versnelling
Ik (we) ben een hobbyist. Echter is de hobby een beetje groot geworden
Heb een sleutelplek in delft van ongeveer 70m2 waar een maatje en ik wat kleine dingen doen. Tegen een vergoeding.
Hierdoor heb ik uitlees apparatuur kunnen aanschaffen voor BMW specifiek. Afhankelijk van wat de uitlezing aangeeft kan er in overleg altijd e.e.a besloten worden.
Heb een sleutelplek in delft van ongeveer 70m2 waar een maatje en ik wat kleine dingen doen. Tegen een vergoeding.
Hierdoor heb ik uitlees apparatuur kunnen aanschaffen voor BMW specifiek. Afhankelijk van wat de uitlezing aangeeft kan er in overleg altijd e.e.a besloten worden.
Rij een 316i van 04-1994. Wil je wat laten maken of heb je onderdelen nodig? pm me maar dan kijk ik wat ik kan betekenen voor je. De 540i staat geschorst. Uitlezen van uw bmw is mogelijk. zowel met Dis als Inpa
Oke Thats fine by me. wanneer zou ik kunnen langs komen ?
-
Speedy540
- 2e Versnelling
En is het inmiddels gelukt om de module te vervangen?
Probleem is sinds vandaag opgelost. Het bleek toch de module te zijn. Dank voor de hulp
-
Speedy540
- 2e Versnelling
Kijk dat horen we graag. Nu de andere zaken nog.