BMWForum.nl zoekt Moderators om het forum te onderhouden, als je jezelf kan vinden in het onderstaande, neem dan contact op via deze link.

• Enige kennis van phpbb is gewenst, maar niet noodzakelijk.
  • Minimaal 6 maanden geregistreerd zijn, of een zodanige activiteit met posten hebben.
  • Geregeld op het forum te vinden zijn.
  • Goed moderator werk verrichten, veranderen, doorverwijzen of verwijderen van forum berichten die niet toegestaan zijn.

Daniel met een F20 116i M-style, Navi Pro etc. etc.

Nieuw Hier? dan kan je je hier voorstellen.

Moderator: Moderator Team

Post Reply

Topic Author
1105F20
Neutraal
Type Auto: 1-serie F20 116i

Daniel met een F20 116i M-style, Navi Pro etc. etc.

Post by 1105F20 »

Hee hallo allemaal!

Ik ben Daniel, 24 jaar en woon in Zuid-Holland. Ik werk al sinds mijn 16e en heb dus ook nooit een studie gedaan. Doordat ik altijd gewerkt heb kon ik altijd wel een leuke auto rijden. Tot je op jezelf gaat wonen...in 2013 heb ik een appartement gekocht en dan gaat ten koste van je auto.

Eigenlijk heb ik altijd VW gereden met een verliefde blik naar BMW. Ik kan me nog goed herinneren dat mijn vader altijd BMW reed (en nog steeds) en ik als klein mannetje vanaf de achterbank het BMW logo zag. Daar zijn de dromen begonnen en eigenlijk nooit meer weggegaan. Op de middelbare school heb ik mezelf een doel voor ogen genomen en dat was een M3 rijden voor mijn 30ste.

Na wat problemen thuis, zoals de ziekte van mijn moeder en de problemen die ik ervan overhield heb ik sinds een jaar alles op de rit.

Sinds september 2014 ben ik een eigen bedrijfje begonnen (webshop) en dit bleek een groot succes te zijn. Het gaat goed en de vooruitzichten zijn ook positief.

Dan kwam opeens de kwestie auto... Na te hebben gereden in een VW GTE toch maar even naar de BMW gereden om daar in een 1 serie te stappen. Eerlijk? Ik wist al voordat ik het terrein verlaten had dat dit hem ging worden. Het logo op je stuur is iets om trots op te zijn en het algehele gevoel van de auto past mij precies.

Zodoende auto besteld en afgelopen vrijdag geleverd (06-02-2015).

Ik weet inderdaad dat het nieuwe model eraan komt maar goed ik heb dat wel verwerkt in de prijs waarvoor ik deze aangeschaft heb en ben zo trots als een aap met 7 gouden lullen.

Wat gegevens van de auto:

1 serie F20 (bouwmaand 05-2014 (tevens mijn geboorte maand))
116i
Saffier Schwarz
M-style interieur & exterieur
Navi Prof
Comfort acces
Hifi systeem
Alarm klasse 3
En geblindeerde ramen (achteraf want het was een voorraad auto)

Ik heb er zin in om actief gebruiker te worden van het forum!

Groetjes,

Daniel

Foto's:

[ external image ]

[ external image ]

[ external image ]

[ external image ]

[ external image ]

[ external image ]
1 serie 116i F20 Schaffier Schwarz M-style
Geleverd: 06-02-2015

Balupi63
Neutraal
Type Auto: BMW 116i

Re: Daniel met een F20 116i M-style, Navi Pro etc. etc.

Post by Balupi63 »

Mooi verhaal en herkenbaar rijdt zelf ook BMW doordat mijn vader vroeger, als rijinstructeur, in een BMW les gaf. Als klein jochie mocht ik wel eens mee en vond het geweldig om in zo'n mooie auto mee te mogen rijden. Dat is altijd blijven hangen en rijd nu alweer mijn derde 1 serie (privé geen lease). Je zult er geen spijt van krijgen veel plezierige en veilige kilometers toegewenst.
Post Reply

Return to “Stel je even voor”