Kan iemand mij vertellen hoe je een logo op de motorkap moet vervangen?
Is dat een kwestie van met een mesje eruit wippen? Zit dat vastgeplakt? Vastgeklikt?
Nu zie ik wel eens op mp logo's te koop staan. Passen die altijd en hoe zijn die kwalitatief?
Alvast bedankt voor de reacties.
BMWForum.nl zoekt Moderators om het forum te onderhouden, als je jezelf kan vinden in het onderstaande, neem dan contact op via deze link.
- Enige kennis van phpbb is gewenst, maar niet noodzakelijk.
- Minimaal 6 maanden geregistreerd zijn, of een zodanige activiteit met posten hebben.
- Geregeld op het forum te vinden zijn.
- Goed moderator werk verrichten, veranderen, doorverwijzen of verwijderen van forum berichten die niet toegestaan zijn.
Vervangen logo motorkap
Moderator: Moderator Team
-
- 1e Versnelling
- Type Auto: 323Ci Cabrio
Vervangen logo motorkap
kanienogharder?
Re: Vervangen logo motorkap
Het logo zit vast in de motorkap met 2 kunststof pennetjes. Je kan het logo eraf wippen met een schroevendraaier. Pas wel op dat je de lak niet beschadigd. In de motorkap zitten dan 2 kunststof busjes waar de nieuwe pennetjes die aan het logo vastzitten aan de achterkant weer ingedrukt kan worden. Ik weet niet of er een maatverschil is in de logo's. Je kan het voor de zekerheid even opmeten en aan de verkoper vragen hoe groot het logo is dat verkocht wordt.
BMW 1 serie Bouwjaar 2004 (E87)
1ER REIHE
1ER REIHE
Voor al NIET met een schroeferdraaier doen, het mooiste gaat het met een oude pinpas of zo'n ander pasje ergens van, even de voorkant scherp maken en er onder wrikken kan best wel vast zitten, er zit inderdaad verschil in de grote van de logo's, ik dacht dat de maat 30mm rond was.
Groet. linfiel.
Nee, misschien niet zo slim idd. Ik heb het wel gedaan en het is goed gegaan met zo'n plastic card heb je minder kans op beschadigen.linfiel wrote:Voor al NIET met een schroeferdraaier doen
BMW 1 serie Bouwjaar 2004 (E87)
1ER REIHE
1ER REIHE
-
- 1e Versnelling
- Type Auto: 323Ci Cabrio
Ik heb inmiddels een nieuw logo besteld, als het goed is krijg ik die morgen binnen.
Ik laat wel even weten hoe de montage is verlopen.....wordt vervolgd...
Bedankt alvast voor de tips!
Ik laat wel even weten hoe de montage is verlopen.....wordt vervolgd...
Bedankt alvast voor de tips!
kanienogharder?